8 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb het nog niet gehad! Ik til de achterkant iets op (inderdaad best zwaar) en wip de standaard er dan onderuit of eronder. Hoe doe jij het?

8 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Ik heb het nog niet gehad! Ik til de achterkant iets op (inderdaad best zwa ...
Het is nu 2x gebeurd toen ik hem juist op de standaard zette.. ik krijg de achterkant niet opgetild als ik ook het stuur vast moet houden want ik ben te kort 🤣🫣

8 maanden geleden

He wat vervelend! Wij kregen bij aanschaf van onze fiets dit probleem al te horen in de winkel.. Schijnt helaas typisch te zijn voor de Bloom 😔. En onze fietsboer verkoopt hem dus ook niet meer. We hebben de Quip van Batavus.

8 maanden geleden

Ik trek zelf de fiets omhoog aan het stuur. Hij wiebelt dan een soort van mee. Op het moment dat het stuur dan hoger is, is het makkelijker om de standaard een zetje vooruit te geven met mijn voet. Echt in een vloeiende beweging. 1,2,3 stuur omhoog en hop standaard naar voor schoppen. Is met kind en boodschappen soms wel lastig, dus dan moet ik het paar keer proberen.

8 maanden geleden

Reactie op angelietje

He wat vervelend! Wij kregen bij aanschaf van onze fiets dit probleem al te ...
Dit meen je niet!!!! Nou lekker dan. Ik dacht het ligt aan mij pfff

8 maanden geleden

Reactie op Moontje_93

Ik trek zelf de fiets omhoog aan het stuur. Hij wiebelt dan een soort van m ...
Thx ik ben nu hiermee aan het oefenen. Het lukt inderdaad nooit in 1x

8 maanden geleden

Ik heb m ook en idd echt erg zwaar. Mijne is niet elektrisch ik denk dat dat nogal verschil maakt maar alsnog bijna niet te doen. Voelt wel heel stabiel dat wel

8 maanden geleden

Reactie op Elm0

Ik heb m ook en idd echt erg zwaar. Mijne is niet elektrisch ik denk dat da ...
Ja echt mega zwaar pffff