Dag mama's(to be),
Ik heb een aantal proefdrukken besteld en was best heel tevreden over blauwroze, print en papier kwaliteit bekeken. Ik vond cottonbird er heel mooi uitzien online maar de print een beetje pixelig van bepaalde elementen. Ik kom zelf uit de grafische richting dus deze 2 elementen zijn voor mij nog iets belangrijker! Bij welk bedrijfje (een Zzp'er is helaas niet in ons budget) kreeg jij de Wauw bij je kaartje of proefdruk? Of een die je ergens gezien had? Print of afgeronde hoeken of preeg zijn leuk! Ik hoor heel graag nog wat suggesties in de richting van bijv blauwroze. Bedankt namens deze 🤓🤓
zien er heel leuk uit! ben je bekend met hun kwaliteit? lijkt veel print (a ...
ja, wij hebben er zelf het kaartje van ons zoontje laten maken toen. Ze hebben verschillende soorten papier. Je kunt iets ontwerpen en dan zelf aanklikken welk papier
Made for moments. Vond de kaart online al mooi, maar nog meer wauw toen we ...
Helemaal mee eens! Je krijgt ook een proefsetje met allerlei papiersoorten thuis gestuurd, vond ik heel erg fijn om vervolgens een keuze te kunnen maken 😊
Ik heb verschillende proefdrukken besteld maar ben het meest tevreden met ons gekozen kaartje bij Wijgeboortekaartjes.
Wel volg ik al een tijdje festikaart op insta, vind haar kaartjes ook echt onwijs mooi. Misschien dat zij iets voor je kan betekenen ☺️
ik heb kaartjes van mijn eerdere dochter zelf ontworpen bij wij geboorte kaartjes. Voor de kleine die nu onderweg is ga ik weer zelf ontwerpen bij WIJ.
Wij hadden de vorige geboortekaartjes bij made for moments besteld! Toen zelf ontworpen en erg mooie kwaliteit en papier. Ook zijn we enorm goed geholpen toen er gedoe was met het bezorgen van de kaartjes (postbedrijf was ze kwijt) en we ze niet thuis kregen. Na contact kregen we de volgende dag een nieuwe lading kaartjes binnen!