22 Reacties

2 jaar geleden

leintjes misschien?

2 jaar geleden

Reactie op beebie4

leintjes misschien?
zien er heel leuk uit! ben je bekend met hun kwaliteit? lijkt veel print (als in linnen achtergrond en niet linnen papier)

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter kaartjes van stokwolf besteld en waren erg tevreden. Gaan dat voor onzezoon weer doen.

2 jaar geleden

Reactie op JosjeBuss

zien er heel leuk uit! ben je bekend met hun kwaliteit? lijkt veel print (a ...
ja, wij hebben er zelf het kaartje van ons zoontje laten maken toen. Ze hebben verschillende soorten papier. Je kunt iets ontwerpen en dan zelf aanklikken welk papier

2 jaar geleden

wij gaan dit keer voor studio pien :)

2 jaar geleden

Made for moments. Vond de kaart online al mooi, maar nog meer wauw toen we de proefdruk binnen kregen 🥰

2 jaar geleden

Lab 1823!

2 jaar geleden

Made for moments. Vond de kaart online al mooi, maar nog meer wauw toen we ...
Helemaal mee eens! Je krijgt ook een proefsetje met allerlei papiersoorten thuis gestuurd, vond ik heel erg fijn om vervolgens een keuze te kunnen maken 😊

2 jaar geleden

Ik heb verschillende proefdrukken besteld maar ben het meest tevreden met ons gekozen kaartje bij Wijgeboortekaartjes. Wel volg ik al een tijdje festikaart op insta, vind haar kaartjes ook echt onwijs mooi. Misschien dat zij iets voor je kan betekenen ☺️

2 jaar geleden

ik heb kaartjes van mijn eerdere dochter zelf ontworpen bij wij geboorte kaartjes. Voor de kleine die nu onderweg is ga ik weer zelf ontwerpen bij WIJ.

2 jaar geleden

Wij hadden de vorige geboortekaartjes bij made for moments besteld! Toen zelf ontworpen en erg mooie kwaliteit en papier. Ook zijn we enorm goed geholpen toen er gedoe was met het bezorgen van de kaartjes (postbedrijf was ze kwijt) en we ze niet thuis kregen. Na contact kregen we de volgende dag een nieuwe lading kaartjes binnen!

2 jaar geleden

Ik heb net een proefdruk besteld bij hippe geboortekaartjes, ben benieuwd!

2 jaar geleden

fientje & co 🥰

2 jaar geleden

Petite Fleur ☺️

2 jaar geleden

Reactie op DCRS

Petite Fleur ☺️
heb een proefdruk besteld dank!

2 jaar geleden

Reactie op DCRS

Petite Fleur ☺️
hier ook een proefdruk van genomen hopelijk is het naar mijn wens :)

2 jaar geleden

Reactie op Avds-

wij gaan dit keer voor studio pien :)
heel mooi! Lijkt op wat ik zoek en ook een proefdruk gedaan

2 jaar geleden

Bladergoud 👍🏼

2 jaar geleden

Marjoleinvormgeving meteen top!

2 jaar geleden

Bomundi & madeformoments!