13 Reacties

vorig jaar

Viel hier reuze mee met de lijmresten. Volgens mij bleef er vrijwel niets achter, terwijl het raambord toch 3 maanden heeft gehangen o.i.d.

vorig jaar

Bij ons had familie vanalles op het raam geplakt (zonder dat we dat wisten haha). Van het raam kon je het prima verwijderen, ook na maanden nog. De laatste restjes heb ik weggehaald met alcohol - dezelfde als waar je thermometers mee schoonmaakt. Er waren bij ons ook wat dingen op het hout geplakt. Daar zou ik wel mee opletten 😅 De lak van de kozijnen is daardoor losgelaten.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Wij hadden 1,5 geleden een raambord met plakstrips. Toen de lijmresten met stickerverwijderaar eraf gehaald. Dit keer kregen we bij het raambord zuignappen.

vorig jaar

Wij hadden 2 jaar geleden een bord hangen inderdaad ook matchend met het geboortekaartje van made voor moments. Dit liet iets van resten achter, maar ging er prima af met glassex!

vorig jaar

Wij hadden een geboorteposter aan de binnenkant van het raam geplakt, deze later op zijn kamer op de muur geplakt met dubbelzijdige tape.

vorig jaar

Oh goed om te lezen allemaal! Bedankt voor jullie reacties. Mijn man moet dus niet zeuren, er komt een mooi geboortebord 😄
Mijn ervaring is en weet dat natuurlijk nooit zeker maar we hebben een nogal unieke naam gekozen. Maand later of misschien wel nog meer weken later heeft er in ons dorp nog een baby exact dezelfde naam gekregen. Dus ik zou niet meer zo snel een bord buiten hangen 🙈. Wie weet is het puur toeval maar die naam komt bijna niet voor en dan twee keer nu zelfde naam in paar maanden tijd na ons geboorte bord buiten

vorig jaar

Die van ons was met zuignappen

vorig jaar

Reactie op JaydeeV

Oh goed om te lezen allemaal! Bedankt voor jullie reacties. Mijn man moet d ...
Misschien nog een leuke tip, heb bij onze 1e een grote lijst gekocht bij de action toen we hem van het raam af hadden gehaald en nu hangt het bord bij ons op de overloop 😍. Wil dat deze keer weer gaan doen ☺️

vorig jaar

Reactie op Merelanne

Misschien nog een leuke tip, heb bij onze 1e een grote lijst gekocht bij de ...
Oh dit is echt heel leuk 😍

vorig jaar

Reactie op Motherof2beauties

Mijn ervaring is en weet dat natuurlijk nooit zeker maar we hebben een noga ...
Oh dat is inderdaad een goeie tip... hier ook een unieke naam. Zou het wel vervelend vinden als we als inspiratie dienen ja haha

vorig jaar

Weet iemand waar ik een leuke raamsticker kan kopen die aan de binnenkant geplakt dient te worden? 😊 Dit ivm jongeren in de buurt die het vast leuk vinden om het eraf te halen..

vorig jaar

Reactie op Melanyy

Weet iemand waar ik een leuke raamsticker kan kopen die aan de binnenkant g ...
Op de website van geboortesticker staan leuke! Als je het design aan gaat passen naar je eigen wensen, kan je tevens kiezen of hij voor de binnen of de buitenkant is 😊