340 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op lovelife
Deze van de prenatal gaat mee, met nog een mutsje , rompertje en slofjes ♥️ ...
Ik vind dit dus echt super snoezig! Maar ga nu even een domme vraag stellen… hoort hier dan ook nog een rompertje onder? Of bij zulke suits dan weer niet? (ik heb nog veel te leren, haha)
8 maanden geleden
Reactie op Phonia
Ik vind dit dus echt super snoezig! Maar ga nu even een domme vraag stellen ...
zeker geen domme vraag☺️ rompertje kun je zien als ondergoed, dus altijd eronder. die kleintjes kunnen ook nog heel slecht zelf de temperatuur regelen
8 maanden geleden
Lees al een tijdje stilletjes mee met dit topic, want vind het toch zó schattig allemaal. Hier al een tijdje een geboortepakje in maat 50 klaar liggen, maar nu ook een maatje 56 gevonden. Althans, dat denk ik. Keuzestress, want de meid heeft inmiddels al erg veel hele leuke kleren 😂
8 maanden geleden
Wij besloten voor een rustig neutraal pakje te gaan met op het mutsje haar naam (even omgedraaid). Het shirtje is een heel lekker zacht shirtje van de zeeman, het broekje is van de Terstal en de sokjes van (ik denk) de prenatal.
Hieronder zal een een rompertje aan krijgen in een mooie roest-bruine kleur. 🥰
8 maanden geleden
Als tweede optie hebben wij dit witte pakje van de ZARA in een 56, mocht het andere pakje (maat 50) te klein zijn, wat wij niet verwachten. Maar dan hebben we iets achter de hand. Ik persoonlijk vind het pakje veel te wit, maar toch moest ik hem hebben haha!
8 maanden geleden
Wat een schattige dingen allemaal! Ik heb deze in de 50, tenzij ik nog wat anders tegen kom. Niet zo goed in kiezen haha!
8 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Als tweede optie hebben wij dit witte pakje van de ZARA in een 56, mocht he ...
Ik vind wit juist heeel mooi bij newborns 🥰 zo puur en meer hebben ze niet nodig want ze zijn zo mooi van zichzelf (niet direct na de bevalling dan😆)
8 maanden geleden
Reactie op MichelleMies91
Wat een schattige dingen allemaal! Ik heb deze in de 50, tenzij ik nog wat ...
Zo lief dit! Waar heb je dit gekocht? Kan het online niet vinden...
8 maanden geleden
Reactie op waitingstar
Heb het bij een winkel hier in de buurt, Groots en Kleintje. Online kon ik het ook niet vinden. Maar het was echt net binnen dus misschien komt het nog.
8 maanden geleden
Reactie op waitingstar
https://www.humpy.nl/feetje-strawberry-fields--longsleeve-600-offwhite-230101916 😉
8 maanden geleden
Reactie op ZN28052024
https://www.humpy.nl/feetje-strawberry-fields--longsleeve-600-offwhite-2301 ...
Dank je wel ❤️ ga het bestellen. Zo lief