340 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Tamaaara
https://www.madebysamantha.nl/product-categorie/tuinpakje/
Het is wel een p ...
Toch te leuk. Besteld🫣🥰
10 maanden geleden
Reactie op molOfOneBoy
Ik twijfel om deze te halen, uitgerekend eind april
Met deze muts en de naam in het wit
10 maanden geleden
Als ik een tippie mag geven. Houd rekening met dat als ze net geboren zijn moeilijk de lichaamstemperatuur op peil kunenn houden. Dus kies wel voor een dikker stofje
En natuurlijk katoen, heerlijk zacht.
Van onze beide kindjes komen van babyluxury.
https://baby-luxury.nl/product-category/complete-newbornset/page/2/
10 maanden geleden
Reactie op molOfOneBoy
Met deze muts en de naam in het wit
Echt heel schattig idd, maar ik zou er niet voor kiezen ivm de capuchon die eraan zit.
Verder wel ontzettend leuk pakje 😍
10 maanden geleden
Ook tip van flip, baby'tje inderdaad kan moeilijk op temperatuur komen en is een wolleren of dikker stofje in ieder geval erg handig
En alle pakjes met al die knoopjes zijn ook schattig alleen moet de baby weer continue luier check krijgen dus misschien ook niet praktisch om telkens al die knoopjes open en dicht te doen ☺️
En altijd een maat pakje 44 in je tas te doen.
Ik had alleen 50 en 56 mee en was allebei veeeel te groot
En stofje was veel te dun arme kind had vet koud 😅
10 maanden geleden
Voor de twijfelaars tussen 2 pakjes: koop/maak/haal beiden. Laat vervolgens je partner beslissen!
Vaak is het zo bij het aankleden dat je zelf nog op bed ligt of indien mogelijk al onder de douche staat.
Ik vond het bij mijn eerste helemaal geweldig dat de papa had gekozen en hij was ook helemaal trots. Ik had wel overigens de setjes in zakjes met maat erop in de tas gedaan zodat het niet TE ingewikkeld werd voor de vent 🤪.
10 maanden geleden
Reactie op LauraLau
Heel schattig, zeker voor een foto of voor eventjes... maar als je het echt ...
Nja mss wel jaw toch maar verder zoeken dan, vind het zo moeilijk 😂😂
10 maanden geleden
Reactie op Babyboy05
Wij gaan voor deze 🥰
Die is heel schattig! Waar heb je die vandaan?
10 maanden geleden
Reactie op Medska
Leuk om al jullie schattige kleertjes te zien🥰 Ik ben ook hele tijd op zoe ...
Zou de eerste weken echt lange mouwen en redelijk warme stofjes aanraden ( niet mega warm natuurlijk want het zal niet ijskoud zijn ). Je kleintje kan zich nog niet meteen goed op temperatuur houden. 😊