11 Reacties

3 maanden geleden

Dan moet je echt het nunki lakentje van het merk fedde en kees proberen!😄 werkt super

3 maanden geleden

Reactie op Lis88

Dan moet je echt het nunki lakentje van het merk fedde en kees proberen!😄 ...
Toevallig via Vinted gekocht komt volgende week binnen. Ben alleen bang dat hij eronder kruipt! Merk je dat jouw baby op zijn/haar plek blijft liggen

3 maanden geleden

Reactie op Lis88

Dan moet je echt het nunki lakentje van het merk fedde en kees proberen!😄 ...
Doe je dan ook de armpjes onder het lakentje ofz? Ik zie anders niet zo heel erg de toegevoegde waarde ipv een gwn lakentje. Of zie ik dat verkeerd ?

3 maanden geleden

Reactie op svsan

Toevallig via Vinted gekocht komt volgende week binnen. Ben alleen bang dat ...
Dit is dus bij de baby van mijn zus gebeurd. Was volgens mij wel een stukje ouder maar toch

3 maanden geleden

Reactie op svsan

Toevallig via Vinted gekocht komt volgende week binnen. Ben alleen bang dat ...
Lees op de website even goed de gebruiksaanwijzing! Je moet hem zo opmaken dat de bovenkant tot borsthoogte komt en dat je kindje met de voeten onder in het bed ligt (kort opmaken dus) naarmate je kindje groter worst maak je het steeds hoger op. Hier zakt hij niet onder het laken. Ligt er keurig onder. Lees op de website ook even over de "diepe druk" die het laken geeft en wat dus het nut van dit laken is. Dit geeft die geborgenheid en niet perse de handen eronder houden dus. Stop de armpjes wel in maar liggen erna weer erboven. Een gewoon los babylaken en de nunki geprobeerd en echt een wereld van verschil(bij goed gebruik). Bij gewoon laken heel onrustig en toch weten los te schoppen. Met de nunki rustig en lang slapen(18.30 tot 6.00uur). Hij is nu 9weken.

3 maanden geleden

Reactie op Lis88

Lees op de website even goed de gebruiksaanwijzing! Je moet hem zo opmaken ...
Foto was in de ochtend, is hij wel iets omhoog gekropen. Maat wordt blij en uitgerust wakker hiermee

3 maanden geleden

Reactie op Lis88

Lees op de website even goed de gebruiksaanwijzing! Je moet hem zo opmaken ...
Oké ik ben benieuwd en wat een heerlijk dropje 🥰

3 maanden geleden

Ik heb lange tijd de Pacco inbakerdoek gebruikt. Ons kleine begon zich steeds meer te bewegen dus ik wilde hem ook niet meer inbakeren. Maar hij heeft wel nog veel behoefte aan die geborgenheid. Wij hebben de transitiezak van Love to Dream gekocht. Dit is een slaapzak die vrij strak zit en ze slapen met hun armpjes omhoog. Voor ons spook werkt het top!

3 maanden geleden

Onze baby slaapt al weken op zijn buik in de Love to dream! Hij heeft een sterke nek en dit gaat prima ❤️