19 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons hielp het om hem te laten drinken dan verschonen en dan nog even aan de borst te leggen voor drinken dan nam hij vaak een paar slokjes en dan was hij vertrokken dan nog even 5/10 min op de arm slapen en dan in z’n bedje werkte hier

5 maanden geleden

Onze baby ook van 2 mei toevallig en zelfde probleem Op ons slapen slaapt hij het best, in zn eigen bedje word hij gelijk onrustig of slaapt heel kort Helaas weinig tips, ik lees dat het wel heel normaal is bij deze leeftijd en het geen kwaad kan. Behalve voor onze rust natuurlijk. Hier ook erg moe inmiddels haha..

5 maanden geleden

Probeer om eerst de billen neer te leggen. Dan de voetjes en dan het hoofdje. Volg slaaptipsvoorbabys.nl voor handige informatie :)

5 maanden geleden

En als je hem wakker in bed legt? Dat is bij ons zoontje van 4 mei de enige manier om hem in slaap te krijgen in zijn eigen bedje

5 maanden geleden

Ik las laatst dat een baby pas echt in een diepe slaap is na 20 minuten. Misschien eerst 20 minuten laten dutten en in de diepe slaap laten komen voordat je hem in bed legt? Wij doen dat eigelijk standaard en wij slapen als een roosje 🫣

5 maanden geleden

Hier leggen we op z'n inbakerzakje op z'n buik dus nog een kipkep kruikje.. die warmte en zwaarte voelt tie dan aan en slaapt tie wel goed in z'n cosleeper. Bijna 3 weken is die.

5 maanden geleden

Ja, dat is helaas heel normaal bij een pasgeboren baby. Zolang het kan zou ik er aan toegeven want het wordt vanzelf beter. Probeer overdag toch regelmatig in een bedje te leggen of beneden jn de box. Ook kan je rond slaaptijd lekker buiten wandelen en je kindje laten slapen in de kinderwagen. Daarna gewoon lekker daar in laten liggen als je weer thuis bent en hij slaapt nog.

5 maanden geleden

Op welke plekken zou je je kleine kunnen laten slapen? Geef je borst of flesvoeding?.. Hier 7 mei bevallen, en vanaf het begin legden we ons zoontje wakker weg , zowel beneden in de box, als kinderwagen bak als savonds in de wieg naast ons bed.. onze kleine krijgt flesvoeding, en als ik hem slapend weg leg en hij wordt wakker krijg hij zijn speentje.. dit werkt om dan net weer dat laatste setje te geven om weer terug in slaap te vallen.. overdag zoals nu ligt hij wakker in de box, maar is heel moe.. door hem de speen te geven valt hij dan zelf in slaap.. moet soms paar x terug de speen weer te geven, maar dit werkt hier wel..

5 maanden geleden

Ik heb geleerd om de baby wakker in de cosleeper te leggen, zodat de baby niet schrik van ineens een andere omgeving, maar rustig vertrouwd raakt en zelf in slaap valt naast jullie

5 maanden geleden

Reactie op nienke1998x

Ik las laatst dat een baby pas echt in een diepe slaap is na 20 minuten. Mi ...
Heb dit vannacht na de voedingen getest en werkte perfect! Waar ik eerst nog n uurtje aan het sussen was na de voeding, vannacht gewoon wat langer laten slapen bij mij en kon hem zonder problemen wegleggen!

5 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ik heb geleerd om de baby wakker in de cosleeper te leggen, zodat de baby n ...
Zo klein werkt dat maar voor heel weinig baby's de meeste slapen beter bij een ouder.of met hulp

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Onze baby ook van 2 mei toevallig en zelfde probleem Op ons slapen slaapt ...
Hoe gaat het nu? Hier nog steeds het zelfde

4 maanden geleden

Reactie op Eva van Baardwijk

Hoe gaat het nu? Hier nog steeds het zelfde
Snachts gaat t bij ons gelukkig heel goed met terugleggen. Overdag nog wel moeizaam. De ene dag investeer ik er echt in om telkens weg tr leggen maar dsn zijn t echt hazenslaapjes van max 30 min. Als hij op mij slaapt slaapt hij zo 1.5uur. Ik maak er geen gevecht meer van, levert veel frustratie op. Inbakeren hielp bij mij wel om hem weg te leggen maar vind ik nu te warm. White noise hielp ook om hem zelfstandig in slaap tr laten vallen. Mogelijk kan je dit ook proberen. Maar goed bij ons is het dus ook nog steeds moeilijk en de ene dag gaat beter dan de andere dag. Mijn tip: maak er geen gevecht van want tis zo frustrerend!

4 maanden geleden

Onze dochter slaapt bij mij in bed volgens de 7 safe sleep regels. Zelf in slaap vallen kan ze nog totaal niet en alle dutjes overdag doet ze op mij 😂. Ik snap niet hoe andere babys dit wel kunnen (ze is nu 7 weken)

4 maanden geleden

Kan hij niet bij je in bed slapen? Dat helpt hier enorm. Pak zo echt de meeste slaap en is ook heel gezellig. Ik heb de co-sleeper nog ongebruikt naast het bed staan

4 maanden geleden

Hij valt in slaap, maar wordt vervolgens weer wakker. Ook tussen ons in. Hoe leg je hem in bed? Tussen jullie in?

4 maanden geleden

Hij valt in slaap, maar wordt vervolgens weer wakker. Ook tussen ons in. Ho ...
Ik leg haar naast me, cosleeper naas het bed. Mocht ze rollen dan rolt ze erin. En dan in de cuddle c houding (op insta en google kan je veel vinden over samen slapen)

4 maanden geleden

Reactie op marit1996

Kan hij niet bij je in bed slapen? Dat helpt hier enorm. Pak zo echt de mee ...
Same 😁🙌🏼 eerste weken in de cosleeper en nú gezellig in bed elke nacht

4 maanden geleden

Hij valt in slaap, maar wordt vervolgens weer wakker. Ook tussen ons in. Ho ...
Dus alleen naast mij, niet naast mijn vriend die slaapt diep en ik ben bang dat hij op haar rolt haha. Ik geef borstvoeding dus slaap mega licht.