4 Reacties

vorig jaar

Ik volg. Ben ook benieuwd heb dezelfde situatie, geen grote kinderen, maar wil ze niet allebei in een eigen kamer zetten zo jong. ❤️

vorig jaar

Heb zelf vroeger altijd met mn broertje op een kamer geslapen. In het ene huis was het klein met een stapelbed. Daarna naar groter huis waar we allebei eigen kamer konden hebben maar wilden we niet. Daar allebei een eigen hoekje met speelgoed. Ik mn poppenhuis, hij wat autos. Zelf van plan zoontje en tweeling die onderweg is op 1 kamer te leggen zodra tweeling ongeveer een jaar is. Misschien denk ik te simpel, maar ik dacht ik gooi 3 bedden in de kamer en klaar :)

vorig jaar

Hier ongeveer zelfde kleine 1 gezins woning zonder zolder, We hebben 2 oudere kids 10 en 12 die hebben de grootse kamer en die hebben we met een wand gesplitst. en jongste nu is nu 3 Die kleine kamer proberen we beetje te splitsen peuterbed en ledikant met daartussen zo'n ikea hokjes kast van 8 stuks beide beetje eigen "plekje" Maar de baby gaat eerst bij ons en in de co sleeper, als de nachten goed gaan op de zelfde kamer en als dat niet goed gaat gaan wij zelf tijdelijk even beneden slapen stapje voor stapje gaat het vast wel lukken en bij jullie vast ook!

vorig jaar

Ze gaan hier inderdaad zowiezo samen. Ben alleen nieuwsgierig naar hoe jullie een kamertje maken met roze en blauw bijvoorbeeld.. Mijn zoontje is gek op de Efteling.. ik dacht dat kan in jongens en meiden thema wel.. De kamer is groot zat.. we kunnen ook een jongens hoekje en meisjes hoekje maken..