25 Reacties

één maand geleden

Jaaa hier ook! Ik ken dit helemaal niet van mn eerste dochter. Die deed volop mee met alle sprongen en regressies. Maar deze slaapt alleen maar meer als ze zich even niet lekker voelt of zich ontwikkelt. Sinds ik werk slaapt ze ook opeens door tot 7/7.30u. Terwijl we bij mn eerste tot 11maanden met nachtvoedingen aan 't klooien waren. Ze heeft nu een wakkertijd van 1,5 uur en valt daarna weer heerlijk zelfstandig in slaap. Weet niet wat ik mee maak maar ik geniet er zo van🤣👌🏻

één maand geleden

Bij onze oudste nooit wat gemerkt van sprongen en slaapregressies en tot nu toe bij onze jongste ook nog nooit wat van gemerkt.

één maand geleden

Wij merken tot nu toe ook nog vrij weinig! (Nu 16 weken) Ze is overdag wat aanhankelijker dan eerder, wil het liefste de hele dag aandacht haha, en wordt ‘‘s nachts weer een keertje vaker wakker. Maar slaapt nog steeds gewoon meteen zelf goed in en verder een hele vrolijke meid! 😻

één maand geleden

Reactie op Liesebeest

Zijn wakkertijd is nu ook ineens 1,5 a 2 uur en aan het eind van de dag ind ...
Sochtends haalt die echt net de 1,5 uur en valt dan heerlijk zelfstandig in slaap. Als ik hem einde middag na 1,5 uur in bed leg dan is het krijsen, meneer heeft dan nog totaaal geen zin om te slapen en alleen maar spelen en lachen tot soms inderdaad 2,5 uur haha.

één maand geleden

Ik merk er weinig van bij ons dochtertje (7/5, uitgerekende datum 11/5). Natuurlijk ontwikkelt ze zich, is er wel een dag dat ze wat moppert of dat ze ze een keer vaker meldt 's nachts, maar ik vind het reuze meevallen. Bij mijn zoontje (bijna 3) vond ik de sprongen niet zo treffend. De slaapregressies daarentegen.... precies volgens schema en duurden altijd langer dan beschreven😵‍💫 Dochtertje lijkt er geen last te hebben gelukkig