Heb een tijd lang met samengeknepen billen gezeten in afwachting op de ellende die sprong 4 met zich meebrengt.
Ze zou hier sinds 12 augustus in zitten.
Op een paar pittige dagen qua gedrag en hier en daar een nacht waar ze minder goed sliep na hebben we hier verder weinig gemerkt.
We zien wel een hoop in haar ontwikkeling.
Zijn er meer moeders die dit herkennen?
die van mij zou er vanaf 22 augustus ook in moeten zitten maar niks gemerkt behalve 1 nacht wat minder slapen en die dag wat meer hangerig maar verder merk ik weinig van sprong 4
In het begin hadden we een paar nachten die echt heel raar waren maar dat was ook vrij snel over.
Achteraf gezien denk ik ook dat ik elk dingetje in die weken op sprong 4 heb gegooid.. terwijl het net zo goed aan de warmte had kunnen liggen, ze heeft het nu nog soms maar dan op warme dagen
Ja ik ben hier ook benieuwd! Morgen 14 weken maar bijna 41+5 zwanger dus hij is volgens die sprongetjes bijna 16 weken. wel hazenslaapjes en ‘snachts meer wakker maar niks heftigs
Bij mijn 1e nooit iets gemerkt van sprongetjes. Bij de jongste sprong 3 heel goed, maar nu sprong 4 helemaal niets. En meneer rolt en brabbelt op alle mogelijke manieren. Dus alle ontwikkelingen zijn al door 🙈.
Hier ook geen last! Onze dochter is 17.5 week en voor de sprongetjes (oei ik groei) al 18.5 week. Één dag is ze wat jammerig en hangerig geweest en voor de rest niets. Ook de nachten slaapt ze gewoon door. En we zien zeker wel de ontwikkelingen! Super fijn dus.
Ons zoontje is nu bijna 17 weken en tot op heden ook niks ergs gemerkt. Hij lacht en brabbelt veel en is lekker vrolijk en actief. Alleen soms weleens een nacht waarin hij wat vaker om de speen vraagt maar slaapt dan ook weer goed door
Onze zoon gaat er (nog) vrij makkelijk doorheen. Overdag slaapjes van 45 minuten en lastig in slaap komen maar ‘s nachts gewoon nachten van 19u tot 04u en dan weer tot 7u. Soms zelfs doorslapen!
Volgens de app zitten we nu in de eerste week, maar de sprongen zijn bij ons telkens 1 a 1,5 week eerder. Kan me niet voorstellen dat het nu nog drama wordt maar fingers crossed want ik lees echt helverhalen op het andere topic 🤞🏻