7 Reacties

3 maanden geleden

Heb je al met een lactatiedeskundige gesproken?

3 maanden geleden

Herken het niet. Kan je eerste menstruatie eraan komen of (denk het niet) weer zwanger zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Heb je al met een lactatiedeskundige gesproken?
Die had paar weken geleden al geen hoop meer voor mijn productie maar ben door gegaan. Melk ging toch lopen en nu plotseling helemaal niets meer.

3 maanden geleden

Reactie op Lace

Herken het niet. Kan je eerste menstruatie eraan komen of (denk het niet) w ...
Menstruatie geen idee merk het aan niks anders. Zwanger niet mogelijk nog niet seksueel actief, ook geen hormoon anticonceptie oid.

3 maanden geleden

Wel herkenbaar bij mijn andere kindje! Toen liep het heel snel terug en dan bedoel ik in twee dagen tijd. Dag 3 had ik ook geen druppel meer. Ik ben toen direct volledig overgegaan op kunstvoeding, had al zoveel geprobeerd om de productie op te krikken. Maar soms is het gewoon wat het is! Deze keer is het wel anders, moet ik wel bijvoeden met kv, maar kan ik daarnaast nog wel bv geven.

3 maanden geleden

Geen tips maar bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb mij er nu bij neergelegd. Aan je inzet heeft het niet gelegen!

3 maanden geleden

Niet herkenbaar, maar wel de strijd over wat het juiste moment is om ermee te stoppen. Ik weet dat ik er enorm emotioneel over was bij mijn eerste. Ik vond het heel moeilijk, maar toen ik eenmaal was gestopt heb ik dat heel snel van me af kunnen zetten. Je mag al super trots zijn dat je zover bent gekomen! En het geeft ook wel wat meer vrijheid. Je lichaam is ineens weer echt van jou.