34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Yes ik heb per week 1 voeding afgebouwd. Maar helaas hield ik het nog twee ...
En indd start optijd... Wij hebben ook tussendoor even wat weigermomenten gehad en dat wil je niet als je bijna gaat werken....ik ben 5 weken begonnen voordat ik ben gaan werken
één maand geleden
Reactie op Laurene
Mijn kindje heeft alleen nog uit de borst gedronken. Zou ik de fles kunnen ...
Meteen kv, meteen 1 voeding doen...
één maand geleden
Het is belangrijk dat de eerste flesje niet door jezelf worden gedaan omdat jij de bv geeftm althans dat was het advies...als ze dan eenmaal de fles gewend zijn kan je afbouwen en zelf de fles geven. Wij hebben dat hier iig wel gedaan. Is puur even onze ervaring vanuit bv naar kv
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
En indd start optijd... Wij hebben ook tussendoor even wat weigermomenten g ...
Dit. Wij zitten er middenin. Moer met 2 weken aan het werk. Geeft mega stress.
Zijn al vanaf 1 week na de geboorte begonnen met een fles. En nu snapt ze het opeens niet meer.
Zuigreflex is niet meteen een fles snappen. Heel anders dan aan de fles toch de borst.
één maand geleden
Reactie op waitingstar
Dit. Wij zitten er middenin. Moer met 2 weken aan het werk. Geeft mega stre ...
Ja klopt en ik merkte hoe vaker op een dag ze de fles kreeg dat ze het ook snel weer leerde. Dus als je nu met dit probleem zit zou ik adviseren zo snel mogelijk alle flesjes elke dag geven
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Ja klopt en ik merkte hoe vaker op een dag ze de fles kreeg dat ze het ook ...
Helaas pakt ze niks meer. Terwijl we een week na de geboorte bijna elke dag een fles gaven.
Morgen komt een preverbaal logopedist langs.
Hopelijk daarmee meer succes.
Ze zit ook midden in sprong 4.
één maand geleden
Ik heb bij mijn vorige dochtertje vanaf dat ik ging werken nog ongeveer 3 maanden kv en bv kunnen combineren (ze kreeg toen nog 4x bv (incl 1x s nachts) en 2x kv. Die 2 voedingen overdag heb ik wel langzaam en om de beurt afgebouwd voor ik ging werken. Nu ben ik 2 weken geleden weer gestart en ik geef 3x live bv, 1x kv en 1x flesje bv. Ik heb er nu voor gekozen toch 1x te kolven tijdens een werkdag omdat ons dochtertje de nacht al door slaapt en ik vermoed dat productie teveel terugloopt als er 2 lange blokken zonder voeding zijn. Dit gaat tot nu toe top!
één maand geleden
Reactie op waitingstar
Helaas pakt ze niks meer. Terwijl we een week na de geboorte bijna elke dag ...
Succes! Heeft bij ons helaas niet geholpen. Ik zit er nu aan te denken om tussendoor live te voeden ipv te gaan kolven. Ik ga pas werken als hij 5,5 maand is, dus die 2 voedingen probeer ik dan zsm af te bouwen naar hapjes oid. Zodat hij vanaf 9 maanden, als ik niet meer kan kolven tijdens werktijd andere dingen eet en misschien melk uit een beker kan drinken.
één maand geleden
Reactie op Laurene
Oh, nog 1 vraagje. M’n dochter spuugt veel, is het handig om gelijk jbpm in ...
Ik heb de voeding van hero comfort air + daar zit alles in. Is speciaal voor spugen en krampjesm
één maand geleden
Reactie op waitingstar
Helaas pakt ze niks meer. Terwijl we een week na de geboorte bijna elke dag ...
Ja goed om even iemand dan te laten meedenken, wie weet is er nog wat anders aan de hand..
één maand geleden
Reactie op mz1986
Succes! Heeft bij ons helaas niet geholpen. Ik zit er nu aan te denken om t ...
Oh jeetje wat shit dit. Heeft hij eerder wel uit een fles gedronken?
één maand geleden
Reactie op waitingstar
Oh jeetje wat shit dit. Heeft hij eerder wel uit een fles gedronken?
Wij hebben vanaf 5 weken de fles geprobeerd, maar het ging altijd al slecht. Daardoor ook een beetje laks geweest, maar met 10 weken bedacht ik mij dat de reflex bijna weg zou gaan, maar ja toen lukte het helemaal niet meer. Ik heb het opgegeven. Dan moet ik nu zo veel oefenen voor iets wat hij maar een paar maanden hoeft te kunnen. En het is mijn derde dus een leven er naast had ik toch al niet meer🤪. En mijn werk is heel dichtbij, of ik nu ga kolven of voeden, dat moet voor hen eigenlijk niet uit maken.