19 Reacties

één maand geleden

Hier ook vanaf t begin een gefrustreerde baby, die meer wil dan hij kan. We merken de laatste tijd dat het steeds beter wordt, omdat hij meer kan. Maar blijft een driftig mannetje

één maand geleden

Hier ook hoor, we hebben al eerder gezegd tegen elkaar hier dat ons meisje het echt stom vind om baby te zijn. Ze wil veel meer dan ze kan, nu ze kan omrollen ging het alweer iets beter maar nu wil ze zitten en vooruitkomen wat dus nog niet gaat. En dan ook snel boos 🥲

één maand geleden

Aanvulling: hij huilt soms zo erg dat het lijkt alsof die elk moment kan stikken.. vergeet soms te ademen 😓

één maand geleden

Hier precies hetzelfde...

één maand geleden

Ah sneu. Is dit sinds kort of vanaf t begin?

één maand geleden

Hier hetzelfde.. Soms lijkt niks goed. Snel verveeld, meer willen dan hij kan en niet even relaxed ergens kunnen liggen. Moedeloos word je er soms van.. Vermoeiend en sneu voor de kleine. Hopelijk wordt het langzamerhand beter!

één maand geleden

Hier ook! Onze kleine is snel ontevreden en wil vooral veel gedragen worden. Wandelingen in de wagen, auto/maxicosi zijn ook vanaf het begin al geen succes. Het is op het moment nog erger door het sprongetje 😅

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ah sneu. Is dit sinds kort of vanaf t begin?
Eigenlijk al vanaf het begin!

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Hier ook! Onze kleine is snel ontevreden en wil vooral veel gedragen worden ...
Nee precies hetzelfde hier!! 🫣

één maand geleden

Same here. Vooral autoritjes zijn de hel

één maand geleden

Reactie op xxxnik

Nee precies hetzelfde hier!! 🫣
Vreselijk hè, het beperkt je zo erg in wat je met je kindje kan/wil doen. Ik merk ook dat ik het best confronterend vind om dit hardop uit te spreken, dat we niet de makkelijkste baby hebben.. mijn man en ik zouden hele makkelijke baby’s geweest zijn vroeger, dat is blijkbaar geen garantie voor de nakomelingen 😂

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Vreselijk hè, het beperkt je zo erg in wat je met je kindje kan/wil doen. I ...
Hahaha precies wat jij zegt!! Wij waren (blijkbaar) ook erg makkelijk, dus gingen er ook wel stiekem vanuit..

één maand geleden

Hier hetzelfde 😅 2024 baby’s built different 😂. Onze oudste is 13.. en ik weet dat je niet kan vergelijken.. maar dat was echt een makkelijke baby, dus we dachten dat deze “hetzelfde” zou zijn 😂

één maand geleden

Ja hier ook! Het CB zei laatst het is een baby die niet echt van zijn babytijd wil genieten maar hier het liefst de deur uit wil lopen… duurt nog even. Hij kan erg vrolijk zijn maar wanneer hij klaar is, gefrustreerd raakt of er zit m iets dwars gaat meneer van 0 naar 100 en dan is t lastig m stil te krijgen. Op dit moment gaat dat met n tamboerijn overdag. Sterkte dames, ik heb me laten vertellen dat zodra hij zich zelf kan voortbewegen het n stuk beter zal gaan! Het is n fase 🤪

één maand geleden

Heb dit ook helaas🫠

één maand geleden

Hier overigens totaal niet het gevoel dat ze gefrustreerd is om wat ze (nog) niet kan, maar eerder dat ze heel gevoelig is voor prikkels, snel schrikt en wat angstig is

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Hier overigens totaal niet het gevoel dat ze gefrustreerd is om wat ze (nog ...
Gevoelig voor prikkels hier ook zeker. Als ik naar een verjaardag ga zit ik meestal afgezonderd met hem aan de andere kant van de tuin bijvoorbeeld… zodra ik dichter in de buurt van drukte kom is t krijsen

één maand geleden

Hier ook zo een! Naar mijn idee ook vooral gefrustreerd over wat ze nog niet kan. En snel verveeld 😅😅 soms lastig.. dragen lijkt hier wel altijd te hebben. Dan wel in combinatie met lopen.

één maand geleden

Oh hier ook zo eentje. Als je d'r op haar rug weg legt, altijd huilen. Ze wil het liefst bij ons zijn of ons in elk geval kunnen zien of lekker op haar buik spelen, totdat ze gefrustreerd raakt dat ze nog niet kan kruipen 🙈 met hulp staan vindt ze echt het leukste wat er is. Rustig aan, kleintjes! Komt vast goed wanneer ze meer zelf kunnen.