7 Reacties

één maand geleden

Zou het kunnen dat ze dan moe is en het tijd is om haar te laten slapen? Baby’s gaan soms ‘fladderen’ als ze moe zijn…

één maand geleden

Ik zou naar de huisarts gaan. Better Safe than Sorry. Ik herken het niet.

één maand geleden

Lijkt het op die schrikreflex van pasgeboren baby's?

één maand geleden

Onze dochter deed dit vanaf de kraamweek. Dat was de rijping vh zenuwstelsel. Met 3 mnd moest dat wel over zijn, anders moesten we naar de huisarts. Dit stopte al na een aantal weken. Ik zou daarom de huisarts wel contacten, ook al is het nu 'pas'

één maand geleden

Ons meisje van 17 weken doet dit ook sinds een week weer, deed ze in de kraamweek ook daarna was het weg maar nu komt het terug. Was heel toevallig vandaag nog aan het opzoeken wat dit dan kan zijn

één maand geleden

Reactie op Mellie1998

Ons meisje van 17 weken doet dit ook sinds een week weer, deed ze in de kra ...
Ik kwam wat tegen over shuddering attacks. Dit schijnt tussen 4-7 maanden op te vallen en wat er staat komt redelijk overeen. Onze dochter is 16,5 week. Ik vermoed dat dit het is maar hou het even in de gaten.

één maand geleden

Reactie op jdyjngrdn

Lijkt het op die schrikreflex van pasgeboren baby's?
Ik begin soms aan alles te twijfelen wat ik nou zie, maar volgensmij is het meer een bibberende beweging dan een schrik reflex. Ik heb het zelf pas 2x gezien maar m’n moeder was dit ook opgevallen. Ga nu even goed opletten of het nou een schrik reflex is of toch een soort bibberende beweging