14 Reacties

2 maanden geleden

Wat je er thuis mee doet, ligt aan wanneer je het wil gebruiken 🤭 Hoelang is je rit naar huis gemiddeld?

2 maanden geleden

Ik zet het op werk in de koelkast (heb een eigen koelkastje daarvoor gekregen) en neem het naar huis in klein koeltasje met koelelementen. Dan thuis weer in de koelkast inderdaad! Of vriezer net wat je wil

2 maanden geleden

Ik heb ook een kleine koeltas, hier doe ik thuis koelelementen uit de vriezer in en leg meteen bij aankomst op het werk in de koelkast. Vervolgens bewaar ik daar gedurende de dag mn melk in. Bij thuiskomst gaat het vervolgens meteen de vriezer in. Volgens la leche league is de melk als volgt houdbaar: - 8u op kamertemperatuur - 8 dagen in de koelkast - 4 maanden in de vriezer die geregeld open gaat - 12 maanden in een vriezer die continue -18 graden is.

2 maanden geleden

Ik kolf nog niet op werk maar als ik onderweg ben en moet kolven heb ik het kolftasje van medela mee. Zit ook een koelelement bij en bevalt mij erg goed

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties!:)

2 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Wat je er thuis mee doet, ligt aan wanneer je het wil gebruiken 🤭 Hoelang ...
Een kwartier.

2 maanden geleden

Reactie op 1Lotte94

Een kwartier.
Persoonlijk zou ik voor een kwartier niet klooien met een koelelement. Gewoon zo'n klein koeltasje en snel thuis gelijk de melk in de koelkast of vriezer

2 maanden geleden

Volg

2 maanden geleden

Ik kolf nu weer 2 weken op mijn werk. Vorige keer ruim 5 maanden gedaan. Vanuit de koelkast op je werk kan het prima thuis de koelkast weer in. Ik vergat het alleen steeds uit de koelkast te halen aan het einde van de werkdag. Dus ik heb nu een koeltasje van medela met koelelement daar doe ik de melk gedurende de dag in en thuis gewoon in de koelkast. Dan zit alles in de kolftas en hoef ik er niet aan te denken dat er nog iets uit de koelkast moet.

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/brisby-4-laags-geisoleerde-koeltas-lunchtas-4-liter-bloemetjes-wit/9300000073889193/ Deze is bijvoorbeeld heel mooi en handig, kun je ook nog wat eigen spulletjes in kwijt 🥰

2 maanden geleden

Reactie op MMEB

Ik kolf nu weer 2 weken op mijn werk. Vorige keer ruim 5 maanden gedaan. Va ...
Hier had ik voorheen ook last van. 🫣 Ik legde mn autosleutels bij de melk/koeltas.

2 maanden geleden

Ik heb deze set met koeltas en die werkt perfect, ik gebruik geen koelkast en alles komt koud thuis. Blijft makkelijk de hele dag koel! Ook handiger want dan kun je de melk niet vergeten mee te nemen 😅

2 maanden geleden

Bedankt voor de tips!