27 Reacties
2 maanden geleden
Baby in de doek, zonnehoedje op, ik een hoed op, zo'n rijdend boodschappenkarretje mee, baby rondgluren vanonder zn bloemenhoedje en daarna lekker slapen, thuiskomen, doek voorzichtig losknopen en op de bank liggen met slapend babietje op me, babietje wordt wakker en naar elkaar glimlachen, daarna samen met babietje koken en babietje int kuipje erbij lekker sabbelen op een doekje, terwijl buiten de zon onze luiers droogmaakt. Het goede leven <3
2 maanden geleden
Heel suf misschien; mijn kleintje heeft vandaag voor het eerst meer dan 120+4 gedronken! Hopelijk op weg naar langere nachten 🤪
2 maanden geleden
Gisteravond was ik even in de keuken bezig. Baby lag op een matje op de grond en peuter zat TV te kijken op de bank. Op een gegeven moment hoorde ik peuter naar de baby lopen, dus ging even stiekem kijken.
Ik zag peuter naar de baby kijken, een "wacht even" gebaar maken, naar de bank toe lopen, terugkomen met een hydrofiele doek en het matje en baby zijn mond schoonmaken omdat hij dus wat gespuugd had🥰
Peuter deed het ook zo liefdevol, ik moest echt even een traantje wegpinken 🥹🥰
2 maanden geleden
Vandaag waren peuter en baby erg onrustig. Veel huilen, slecht luisteren (peuter dan hè), niet gezellig in ieder geval. Maar na het eten zat ik met baby op schoot, peuter te helpen met z'n toetje. Zegt hij opeens: mag ik Fleur vasthouden? Ik wil Fleur knuffelen.
Toen heeft hij echt ontzettend lief met z'n zusje geknuffeld. Hij hield haar heel voorzichtig vast en aaide over haar rug terwijl hij steeds "Fleurtje is zo lief" zei🥰 toen was m'n dag meteen weer een stuk beter.