18 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Xangelax
Ik heb alle zakjes van 1 maand in zo'n diepvrieszak van de ikea gedaan
Handig! Ga ik ook doen denk ik!
2 maanden geleden
Ik heb meerendeel flesjes en daar heb ik de datum en het aantal ml op de dop gezet met een sticker, de zakjes die ik momenteel heb liggen per dag (3 stuks) in een zip lock zakje☺️
2 maanden geleden
Ik maak met ziploc zakken "brics" van zakjes moedermelk. Zitten ongeveer 10 zakjes in met aansluitende data die ik op de ziploc zak schrijf
2 maanden geleden
Ik heb 3 langwerpige bakjes van de action gekocht die passen precies naast elkaar en daar op volgorde alle melkzakjes gesorteerd, toevallig vd week gedaan was bij mij ook een bende
2 maanden geleden
Ik heb het ook gesorteerd in ziplockzakjes maar dan op op hoeveelheid. Dus ik heb 1 zakje met hele voedingen (voor ons tussen de 150 en 180), 1 met 100 tot 150 en 1 met alles daaronder om aan te vullen. Mijn moeder past nu bij ons thuis op dus dit maakt het ook overzichtelijker voor haar. Ik kolf net aan genoeg op een dag om de voedingen bij te houden. Misschien dat ik het heel langzaam opbouw, maar te weinig om me zorgen te maken over of het over de datum gaat.
Ik ben ook zoekende moet ik zeggen hoor. Vind het maar lastig haha.
Mijn zoontje weegt trouwens erg veel voor z'n leeftijd, dus hij drinkt dan ook veel. Vandaar de hoeveelheden 😊
2 maanden geleden
Ik heb 4 langwerpige bakjes van de zeeman en daar doe ik de zakjes melk in. Het meest rechts staat altijd hetgene wat als eerste op moet (zo weet mijn mijn ook wat die moet pakken) en meest links is het nieuwste.
2 maanden geleden
pff hier ook een grote chaos. Maar goed, wat maakt het eigenlijk uit. Het lijkt nu heel wat maar de ervaring van de vorige leert dat het binnen 2 weken allemaal op is als ik stop met kolven. Dus dan maakt het niet zoveel uit of het begin juni of eind augustus is gekolfd, vind ik.
2 maanden geleden
Ik heb toevallig van de week mijn vriezer lade met melk georganiseerd. Maak morgen een foto
2 maanden geleden
In elke ziplock zak zit 1 liter melk. Verdeeld over 10 zakjes van 100ml per stuk.
2 maanden geleden
Heb dan nog deze losse ijsblokjes. Die zijn dan ter aanvulling van die 100ml.
Heb zoveel omdat ik over 6 weken 4 dagen van huis ga. Wil genoeg op voorraad hebben voor mijn man dat hij niet elke ml hoeft te bewaren zeg maar.