Hoi lieve mama’s,
Ik ben mij gisteravond rot geschrokken…
Ik heb een dochtertje van 10 weken, die al vanaf 3 weken oud vaak onrustig is en slecht/ weinig slaapt.
Wij hebben al van alles geprobeerd en uitgesloten maar kunnen niet de vinger erop leggen waar haar onrust vandaan komt.
Wij zijn bezig om haar s’middags een dutje zelfstandig te laten doen, wat de laatste twee weken best goed gaat!
Gisteravond was mijn dochtertje erg onrustig en weer erg oververmoeid dus wilde ik haar lekker in bedje leggen. Dus ons ritueel doorlopen. Inbakeren, knuffel aan, liedje zingen en wiegen. Nou huilt of beter gezegd krijst zij altijd veel voor het slapen wat ik ook zo vreselijk vind. Ik was uitgerekend gisteravond ook alleen en tijdens het krijsen stopte ze met ademen! Ze schrok er zelf ook van en zag daarna wit. Door mij gegil en dat ik haar hoog optilde kwam ze weer tot lucht. Ik heb de hap gebeld en daar heeft ze vannacht een check up gehad wat gelukkig allemaal goed was. Een gezonde baby volgens de arts. Maar ik voel me vreselijk… ik heb al zo moeite met het los laten en haar soms eventjes te huilen ipv heel de dag met haar in mn armen te zitten, het slapen ging net zo goed maar nu schiet bij elke kreet gelijk in stres.
Ik weet me even geen raad meer..
iemand tips of herkenning
Liefs een bezorgde mama