Dinsdag weten we wat het geslacht van ons 2e kindje is. Nu willen we dit woensdag al aan familie bekend maken. Zijn er ook winkels die beetje centraal liggen die gender reveal ballon of ploppers verkoopt? Cakejes kon ik dag van te voren bestellen dus dat lukt sowieso maar wilde er nog graag iets bij. Als je dat besteld is risico dat nog niet binnen in, en 2 te bestellen ook zonde geld..
Zijn er winkels zoals Cigo of Hema die het ook verkopen?馃槆
Heeft de plek waar je de echo laat doen niet iets? Waar wij de pretecho hebben gedaan om het geslacht te bepalen kon je ook poppers en kraskaarten enzo kopen dus die zou hij dan meteen ter plekke kunnen maken
Ik heb het online gezien bij de Hema. Geen idee of ze het ook in de winkel hebben liggen.
Je zou ook een ballon kunnen bestellen bij Bol.com. Volgens mij krijg je bij sommige zowel roze als blauwe confetti zodat je zelf kunt vullen.
Ik zou je in ieder geval willen aanraden geen ballonnen te bestellen op genderreveal.nl, heb zelf een hele slechte ervaring gehad en ken ook iemand waarbij de ballon niet popte door hun fout! Heel het moment verpest..