10 Reacties

3 maanden geleden

Waarom zijn jullie gestopt met inbakeren? Ik dacht dat dat tot 6 maanden mocht?

3 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Waarom zijn jullie gestopt met inbakeren? Ik dacht dat dat tot 6 maanden mo ...
Ja klopt idd maar overdag deden wij het al niet. En dan rolt ze soms al op haar zij. Nu is ze het al paar dagen gewend. Volgende week krijgt ze weer hoop vaccinaties dan mag het weer niet met de pacco. Dus we proberen nu door te zetten. Inbakeren was voor ons grote reden omdat ze last had van verborgen reflux maar we hebben het idee dat ze hier nu overheen gegroeid is. En haar kamer is nog steeds 25+ graden dit is te warm voor de gewone pacco😅

3 maanden geleden

Niet een antwoord op je vraag, maar hoe heb je dat inbakeren afgeleerd? Ik wil dit ook graag ivm de warmte maar hij slaapt dan gewoon echt niet!

3 maanden geleden

Reactie op AnnB2024

Niet een antwoord op je vraag, maar hoe heb je dat inbakeren afgeleerd? Ik ...
Wij hebben sowieso overdag al nooit ingebakerd omdat ze enkel tot 1,5 week geleden op mij wilde slapen. En bij de 10 weken is ze ineens 180 graden gedraaid en liet ze haar bed toe. Bij mij had ze ineens geen rust meer was hele tijd met haar hoofdje op mij aan het draaien..Nu is het kwestie van haar signalen van moeheid volgen neerleggen en ze accepteert het gelijk( ik weet dat dit echt pure geluk is🙈)

3 maanden geleden

Onze kleine man is van inbakeren overgegaan naar een gewoon slaapzakje. Met deze temperatuur of 25+ graden op zijn kamer heeft hij voldoende aan een luier en ligt hij dus in een slaapzakje van stof dat net zo dun is als een hydrofiele doek. Om hem wat meer rust te geven en druk uit te oefenen doen we een lakentje strak over hem heen en dat stoppen we goed in aan de zijkanten. Hij moest een kleine week wennen, maar zoekt nu ook vaak zijn vuistje als hij zuigbehoefte heeft. Sliep al gauw van 23 tot 6 en slaapt sinds een paar nachten van 19.30 tot 7 uur 's ochtends door.

3 maanden geleden

Reactie op Vlieger

Onze kleine man is van inbakeren overgegaan naar een gewoon slaapzakje. Met ...
Precies wat jij zegt doen wij idd ook! Haar handjes creëren enigszins rust maar door haar mororeflex schrikt ze wel nogal vaak wakker. Misschien even een weekje doorzetten dan! Hopelijk doet ze het dan ook zo goed. Moet wel zeggen dat ik haar rond 2200 2300 nog wel een flesje geef

3 maanden geleden

Reactie op ingele88

Ja klopt idd maar overdag deden wij het al niet. En dan rolt ze soms al op ...
Ah snap ik! Is de puckababy piep/mini misschien een tussenoplossing? Toch ingebakerd maar niet zo strak. Weet overigens niet of die nog ‘mag’ als je baby omrolt. wij doen met die hitte trouwens alleen een luiertje onder het slaapzakje, anders is het inderdaad veels te warm

3 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Ah snap ik! Is de puckababy piep/mini misschien een tussenoplossing? Toch i ...
Wil liever meteen stoppen. Anders moet ik dit alsnog over 2,5 maand doen. En vindt dan wel dan niet zo zielig. Puckababy mag toch ook niet na vaccinaties? En is dit bij 25+ ook niet te warm?

3 maanden geleden

Reactie op ingele88

Wil liever meteen stoppen. Anders moet ik dit alsnog over 2,5 maand doen. E ...
Ben ik met je eens ik stop daarom ook met inbakeren, nou sliep ze al niet geweldig dus ben bang wat het vanaf nu gaat zijn 😂

3 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ben ik met je eens ik stop daarom ook met inbakeren, nou sliep ze al niet g ...
Slaapzakje helpt wel bij ons. Ze heeft nu al zo hard liggen trappen dat haar straks ingestopt lakentje niet meer over haar heen ligt🙈