Hi mama’s
Ik wil toch even weten hoe dit bij jullie gaat.
Onze relatie is sinds dat onze dochter er is , niet beter geworden. Helemaal niet zelfs.
Al 4 maanden , doe ik elke nacht alleen. Mijn man werkt gemiddeld 3 dagen per week. ( is vaak verschillend). Wij hebben allebei een eigen zaak.
Op dagen dat hij niet heeft gewerkt , of de dag erna moet werken zou ik het heel fijn vinden als hij een keer een voeding doet , of zelfs een nacht.
“ ik word niet wakker “ is zijn argument.
Onze dochter wordt gemiddeld 3 keer per nacht wakker.
Vanochtend heb ik hem wakker gemaakt om 06.30 of hij het alsjeblieft van me over wilde nemen.
Met veel gesteun en gepuf zei hij “ tja het zal wel moeten hè “.
Om 9.30 kwam hij me wakker maken. Toen heb ik gezegd dat ik het echt niet leuk vond op de manier hoe het is gegaan vanochtend.
“Ik was gewoon moe” zegt hij.
Ik heb het idee dat hij alleen de leuke dingen graag wilt doen. Hij moet persee alles als eerste doen.
Eerste flesje , eerste luier , eerste keer wandelen met de kinderwagen, eerste keer in de draagzak, eerste keer hapje geven.
Maar wanneer het “leuke” er vanaf is , mag ik het doen.
Gister wilde ik even gaan douchen, onze dochter lag te slapen en we waren tv aan het kijken.
“ nou opschieten dan “. En dit is volgens hem als grapje bedoeld, maar als ik langer dan een kwartier weg ben komt die echt vragen hoe lang het nog duurt.
Ik heb het al een paar keer aangegeven, maar er gebeurt gewoon niks.