123 Reacties
3 maanden geleden
17 juni hebben wij een laatste weeg en meetmoment gehad.
Ze was toen 8 weken, 59 cm en 5,1 kilo.
Geboren met onbekend hoeveel cm, 3470 gram.
Volgens CB zat ze best wel hoog in de groeicurve, maar als ik de andere reacties zo lees, is zij helemaal niet zo zwaar? 😅
Maandag mogen we naar cb voor vaccinaties, ben heel benieuwd wat ze nu weeg en hoelang ze is.
3 maanden geleden
Reactie op Laura1908
Ik weet het 😂 Niet te doen. 'De Verlosmoeder' op YouTube zei: iedere baby ...
Oh dan ben ik ook benieuwd idd!
Even laten weten;)
Idd die maat 50 zal wel niet lukken dan haha
Hier heeft hij die ongeveer 2 weekjes aangekunt. Maar zat vanaf het begin af aan al strak om zn buikje en armen😆
3 maanden geleden
Reactie op Ememem
Lijkt idd wel mee te vallen!
Inmiddels zijn we geweest, ze is nu met 13 weken 62 cm en 5550 gram. Ze was in 1 maand 500 gram aangekomen, dat was wel iets te weinig zei de jeugdarts van cb. Haar lijntje buigt ook af naar beneden. Over 2 weken moeten we weer wegen, om te kijken of de nieuwe kv iets gaat veranderen.
3 maanden geleden
Vanmorgen bij het CB geweest en m'n zoon (morgen 9 weken) blijk afgevallen! 90 gram minder in 10 dagen. Nu dus niet meer op verzoek voeden (geef bv) maar weer wakker maken elke 3 uur..
Meer mensen die hebben meegemaakt dat baby afviel?
3 maanden geleden
Reactie op kikkertje12345
Vanmorgen bij het CB geweest en m'n zoon (morgen 9 weken) blijk afgevallen! ...
Ik heb thuis een weegschaal en toen ik hem een week na bezoek aan CB woog, zat er niets bij, hij bleef 2 weken hangen op dat gewicht wat ik eng vond. Maar ineens schoot hij 200gr in een paar dagen omhoog. Nu een week op vakantie geweest, en nog niet gewogen, maar alles in mij zegt dat hij weer flink is aangekomen.
Ik doe trouwens voeden op ritme en als hij wil, vaker. Na elk slaapje leg ik hem aan. Soms wil hij ook wat voor een slaapje 😊
3 maanden geleden
Reactie op Oltia
Ik heb thuis een weegschaal en toen ik hem een week na bezoek aan CB woog, ...
Ik heb ook een weegschaal besteld om het zelf in de gaten te kunnen houden. Hopelijk gaat het net zo als bij jou!