123 Reacties

3 maanden geleden

Ze is geboren met 42+1 en met geboorte: 56cm en 4565gram Met 8 weken: 62cm en 5975gram

3 maanden geleden

Reactie op ourfamilyTRV

Wat super grappig, onze dochter is ook van 29 mei en was ook 50cm en 3850 g ...
Onze dochter precies hetzelfde en ook van 29 mei! 😄

3 maanden geleden

17 juni hebben wij een laatste weeg en meetmoment gehad. Ze was toen 8 weken, 59 cm en 5,1 kilo. Geboren met onbekend hoeveel cm, 3470 gram. Volgens CB zat ze best wel hoog in de groeicurve, maar als ik de andere reacties zo lees, is zij helemaal niet zo zwaar? 😅 Maandag mogen we naar cb voor vaccinaties, ben heel benieuwd wat ze nu weeg en hoelang ze is.

3 maanden geleden

Geboren met 3840 gram. Bij 8 weken 6220 gram en 61 cm 🥰. Op volledige bv.

3 maanden geleden

4050 bij geboorte (41+6) 6,5 kg bij 10 weken

3 maanden geleden

Geboren met 38 +2 weken en 3045 gr lengte 50cm Vandaag met 8 weken en 2 dagen 5145 gr lengte 57cm

3 maanden geleden

Reactie op Renaissance

17 juni hebben wij een laatste weeg en meetmoment gehad. Ze was toen 8 we ...
Lijkt idd wel mee te vallen!

3 maanden geleden

Reactie op Laura1908

Ik weet het 😂 Niet te doen. 'De Verlosmoeder' op YouTube zei: iedere baby ...
Oh dan ben ik ook benieuwd idd! Even laten weten;) Idd die maat 50 zal wel niet lukken dan haha Hier heeft hij die ongeveer 2 weekjes aangekunt. Maar zat vanaf het begin af aan al strak om zn buikje en armen😆

3 maanden geleden

9 juli voor het laatst gewogen en gemeten. 6,5 kilo en 62 cm lang ! ik geef bv. bij de geboorte was hij 4380

3 maanden geleden

9 weken en 6 kilo

3 maanden geleden

Reactie op Ememem

Lijkt idd wel mee te vallen!
Inmiddels zijn we geweest, ze is nu met 13 weken 62 cm en 5550 gram. Ze was in 1 maand 500 gram aangekomen, dat was wel iets te weinig zei de jeugdarts van cb. Haar lijntje buigt ook af naar beneden. Over 2 weken moeten we weer wegen, om te kijken of de nieuwe kv iets gaat veranderen.

3 maanden geleden

Bijna 12 weken 60,5 cm en 6200 gram

3 maanden geleden

Vanmorgen bij het CB geweest en m'n zoon (morgen 9 weken) blijk afgevallen! 90 gram minder in 10 dagen. Nu dus niet meer op verzoek voeden (geef bv) maar weer wakker maken elke 3 uur.. Meer mensen die hebben meegemaakt dat baby afviel?

3 maanden geleden

Reactie op kikkertje12345

Vanmorgen bij het CB geweest en m'n zoon (morgen 9 weken) blijk afgevallen! ...
Ik heb thuis een weegschaal en toen ik hem een week na bezoek aan CB woog, zat er niets bij, hij bleef 2 weken hangen op dat gewicht wat ik eng vond. Maar ineens schoot hij 200gr in een paar dagen omhoog. Nu een week op vakantie geweest, en nog niet gewogen, maar alles in mij zegt dat hij weer flink is aangekomen. Ik doe trouwens voeden op ritme en als hij wil, vaker. Na elk slaapje leg ik hem aan. Soms wil hij ook wat voor een slaapje 😊

3 maanden geleden

Reactie op Oltia

Ik heb thuis een weegschaal en toen ik hem een week na bezoek aan CB woog, ...
Dit was ook rond hetzelfde aantal weken als dat jouw kleine nu is, kan toeval zijn 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op Oltia

Ik heb thuis een weegschaal en toen ik hem een week na bezoek aan CB woog, ...
Ik heb ook een weegschaal besteld om het zelf in de gaten te kunnen houden. Hopelijk gaat het net zo als bij jou!

3 maanden geleden

Met 9 weken woog hij 6240 gram.

3 maanden geleden

11 weken 4650

3 maanden geleden

9 weken en 4880 gram. Startgewicht van 3300 gram.

3 maanden geleden

11 weken en hij weegt 5675 en is 58 cm. Geboorte was 2990 en 46 cm