261 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben al 17 kilo aangekomen! Normaal een gezond gewicht van 60 ( bij 1,70) en nu al 77 kilo. Ben even ver als jij. Vind het verschrikkelijk. Ik zou dus blij zijn met maar 10 kilo hoor

9 maanden geleden

Yep hier hetzelfde hahaha. ik woog 56 kilo voor mijn zwangerschap en weeg nu 69 kilo en ben 28+1 weken zwanger nu.

9 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor! Ik heb altijd een gezond gewicht gehad en woog zo'n 62kg vooraf, toen ik vorige week de 70kg bereikte moest ik zelfs even huilen (hormonen!!!) maar het is het allemaal waard haha. Ik hoop vooral dat ik het er weer vanaf krijg naderhand....

9 maanden geleden

Ik woog 67 Nu inmiddels 77.5 28 wk zwanger

9 maanden geleden

Hier nu 25 weken zwanger en 8.2 kilo afgevallen🤐

9 maanden geleden

Reactie op Mindie

Ik ben al 17 kilo aangekomen! Normaal een gezond gewicht van 60 ( bij 1,70) ...
ja, die 10 kilo is ook niet zo erg, maar het is soms even schrikken 🥲.

9 maanden geleden

Reactie op emmavl

Hier nu 25 weken zwanger en 8.2 kilo afgevallen🤐
woooooowww hoe kan dat?

9 maanden geleden

Reactie op Manuelle24

Heel herkenbaar hoor! Ik heb altijd een gezond gewicht gehad en woog zo'n 6 ...
ja dit dus 🤣😭

9 maanden geleden

Ik woog voor de zwangerschap ook 52 kilo. Dat was al ‘te veel’ voor mij. Normale gewicht is altijd 49/50 geweest. Vind het soms ook lastig dat ik aankom, daarom sta ik thuis niet meer op de weegschaal 😅 Als je verder normaal eet, denk ik dat je grootste gedeelte wel na geboorte kwijt ben. Baby is zelf al iets van 600/700gr + vruchtwater, meer bloed etc. Dus komt goed! 🙈

9 maanden geleden

Met mijn 1e +-15kg aangekomen. Ging van 60 naar 75kg, vond ik best heftig. Maar het was er allemaal weer af denk max 3 maanden na de bevalling. Komt echt goed. ❤️ Dit keer met 23 weken al de 70kg aangetikt. Ik ga gewoon nieteer op de weegschaal deze zwangerschap. Vind het wel prima.

9 maanden geleden

In de eerste zwangerschap ben ik 25 kg aangekomen door alle cravings en zin in zoetigheid. Halfjaar na de bevalling was ik alles kwijt, ik denk doordat ik fulltime kolfde! Deze zwangerschap echt totaal anders. Tot nu toe 4 kg aangekomen (ben nu 28 wkn) en toen was ik al 14 kg aangekomen op tzelfde termijn😅 Niet teveel druk om maken! Gezond eten en genoeg bewegen, en dat de kleine gezond is is t allerbelangrijkste!

9 maanden geleden

Bij de eerste was ik 23 kg aangekomen. en na de bevalling alles kwijt behalve 5kg. Die bleef nog een jaartje zitten ongeveer. Ik was erg slank toen ik zwanger werd. Nu kom ik iets minder snel aan maar zal de laatste maanden wel hard gaan 😀

9 maanden geleden

Ik woog ook 53 en nu 61. Met 26 weken, ik moet zeggen dat ik ook best veel snoep 🙊

9 maanden geleden

Ja, herkenbaar! Ik woog 51 kilo toen ik zwanger werd en zit nu op 64 kilo (29+3). Ik denk ook dat we de extra reserves goed kunnen gebruiken straks.

8 maanden geleden

Ja ik zit denk ik ooo makkelijk op de 10 of zelfs 10+ kilo met 27 weken

8 maanden geleden

Ik ben zwanger van de eerste, nu 26 weken en ook al tussen de 10 en 13 kilo aangekomen. Gaat echt heel hard, vooral nu..

8 maanden geleden

Ik ben 28+1 en nu 8,4 kilo aangekomen. Had veel meer verwacht, bij de eerste 28 kilo in totaal aangekomen.😱 Niet te druk om maken hoor, na de bevalling ben je een groot deel alweer kwijt

8 maanden geleden

27 weken en 12kg aangekomen🙈

8 maanden geleden

Hi! Bij m’n vorige zwangerschap was ik in totaal 12 kg aangekomen, ook omdat ik de laatste drie maanden zwangerschapsdiabetes had. Ik ging er vanuit dat ik het dit keer weer zou hebben, maar dat is dus niet zo. Daardoor heb ik me qua cravings het eerste half jaar niet echt ingehouden 🙈 nu al 13 kg aangekomen en ben 29+5. Vind het echt niet fijn om zoveel aan te komen, maar heb tegelijkertijd ook heel veel moeite om te stoppen met snoepen…

8 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap. Begonnen op 53 kg, nu 58,2 kg met 27 + 3 weken.