261 Reacties

6 maanden geleden

35+5 en 21.6 aangekomen. Denk dat een hoop mensen zich beter voelen door deze post ;)

6 maanden geleden

Reactie op Mybaby1987

35+5 en 21.6 aangekomen. Denk dat een hoop mensen zich beter voelen door de ...
Ik kwam in mijn eerste zwangerschap in totaal 23 kilo aan, dat is er allemaal weer afgegaan, hoop dat ik jou ook een beter gevoel kan geven 🤗.

6 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ik kwam in mijn eerste zwangerschap in totaal 23 kilo aan, dat is er allema ...
Haha dat is echt heel lief, dankjewel! Heb je er veel voor moeten doen/laten?

6 maanden geleden

Begin van me zwangerschap woog ik 47 kilo, klinkt weinig, maar ik ben ook maar 1,54cm haha. Ik ben in het begin heeel veel aangekomen en nu met 36 weken zit ik op de 77 kilo. 😫 Toen ik op de weegschaal ging staan begon ik te huilen, maar nog geen 2 tellen later zat ik alweer een hele ijstaart naar binnen te werken 😂

6 maanden geleden

Reactie op KelseyS

Begin van me zwangerschap woog ik 47 kilo, klinkt weinig, maar ik ben ook m ...
Mijn 1e zwangerschap met 78 kg begonnen en ruim 34 kg aangekomen. Dit keer gelukkig een stuk minder +12 kg terwijl ik niet heel veel anders doe qua eten en of bewegen. Elke zwangerschap is anders en die +30 kg gaan er wel weer van af.

6 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ik kwam in mijn eerste zwangerschap in totaal 23 kilo aan, dat is er allema ...
Hier bij mijn eerste iets van 25 kilo erbij en daarna ruim 30 kilo afgevallen😬 Ik heb in járen niet zo lekker in mijn vel gezeten. Deze zwangerschap zit ik op 20 kilo met 38 weken en ik heb er alle vertrouwen in dat ik het allemaal weer kwijt raak hoor.

6 maanden geleden

37+4 nu en 23 kilo aangekomen. Na weken niet gewogen te hebben zodat ik me niet te druk maak toch even gekeken. Even schrikken maar al de moeders die hetzelfde hadden bij de eerste zwangerschap en daarna alles weer kwijt raakte dat bemoedigd mij wel. Ik vertrouw erop dat ik over een jaar weer heel anders tegen dit aan kijk ❤️

6 maanden geleden

35+4 en nu rond de 17 kilo aangekomen Bij m'n eerste was ik 30 kilo aangekomen en was toen met 37 weken bevallen

6 maanden geleden

Vandaag 37 weken en + 7 kg.

6 maanden geleden

Holy f, 38+6, ik heb mezelf net gewogen en gewoon +20kg 😵‍💫😮‍💨 Ik kan wel janken

6 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Holy f, 38+6, ik heb mezelf net gewogen en gewoon +20kg 😵‍💫😮‍💨 Ik kan w ...
Dikke knuffel voor jou😘.. Hier van de week op de weegschaal met precies 37 week +16kilo al..😲

6 maanden geleden

Voel me ook zo groot en echt een reus😅

6 maanden geleden

Ik ben inmiddels ruim 22kg aangekomen (start gewicht 57 kilo en morgen 37 weken zwanger). Bij de eerste ben ik 26 kilo aangekomen en die ben ik ook allemaal weer kwijt geraakt zonder te sporten (overgrote deel binnen 3 maanden kwijt, volledig terug op oude gewicht na een jaar). Vind het wel spannend of dat deze keer ook zo soepel gaat, anders wandelen en mommy work outs met de baby en dan komt het vast na een tijdje ook wel goed.

6 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Dikke knuffel voor jou😘.. Hier van de week op de weegschaal met precies 37 ...
Ik schrok zo erg haha, omdat ik sinds 31 weken niet heb gewogen en hier toen nog plaatste dat ik hoopte dat het niet te veel zou worden. In die 2 maanden dus 10/12 kg erbij😮‍💨 Ik ben nog nooit boven de 90 kilo geweest en met een eetstoornis verleden is dat ff slikken hahaha. Gelukkig voor een goed doel houd ik maar in mijn achterhoofd 🥹

6 maanden geleden

Bij m’n eerste zwangerschap ben ik 12 kg aangekomen en die kilo’s vlogen er binnen een maand af. Nu bijna 20 kg aangekomen en hoop heel erg dat het er ook weer makkelijk af gaat… heb t idee dat het met een tweede net iets lastiger gaat, maar hopelijk valt dat mee :) en anders wil ik mezelf ook wel echt de tijd gunnen om de kilo’s kwijt te raken, het leven met een baby vraagt al genoeg van een moeder.

6 maanden geleden

38+4 en vandaag op de weegschaal gestaan. Tot nu toe 14,9 kg aangekomen. Volgens mij zegt het niet zoveel, ben heel benieuwd hoe snel het er na de bevalling weer af is.

6 maanden geleden

Ik zit juist met het probleem dat ik ‘te weinig’ ben aangekomen 😓 begonnen op 58 kg (170 cm) en nu, mede door een longontsteking in Jan/Feb en buikgriep deze week zit ik maar op 64 kg terwijl ik maandag 39 weken ben. Verloskundige geeft aan dat de baby er waarschijnlijk niet onder lijdt maar dat het voor mij wel zwaarder gaat worden om te herstellen omdat mijn lichaam geen reserves meer heeft.

6 maanden geleden

Reactie op tpmk

Ik zit juist met het probleem dat ik ‘te weinig’ ben aangekomen 😓 begonnen ...
Eerste zwangerschap ben ik 2 kilo aangekomen van 52 naar 54. Ik ben ook 1.70. Ik ben na de bevalling ook gezakt naar 48 kilo. Ik was heel moe en daarom at ik veel te weinig na de bevalling. Bleef best een tijdje wat te dun. Verder geen ‘last’ van gehad. Maar misschien tip om alvast goed voor te bereiden wat jij graag wil eten na de bevalling. En wat je makkelijk weg krijgt etc.

6 maanden geleden

Hier 36 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. Maar dat komt doordat ik zwangerschapsdiabetes heb en veel insuline spuit. Met mn eerste zwangerschap was ik 10kilo aangekomen. Ieder lichaam is anders, geniet van de zwangerschap. Afvallen is een zorg voor later, wees lief voor je lichaam.

6 maanden geleden

Bijna 37 weken en 11.8 kilo aangekomen. Ben heel tevreden!