Hallloo pretty mommies ❤️
Ik ben nu 25+5 weken zwanger en soms schrik ik als ik op de weegschaal sta. Ik weet dat je veel aankomt tijdens een zwangerschap, maar soms vraag ik me af ik t ooit weer kwijt raak 🤣. Natuurlijk is het t wel dubbel en dwars waard! Voor m'n zwangerschap woog ik 53 kilo, op t moment rond de 63 kilo!
Komen jullie ook zo snel aan?
Liefsssss
Inmiddels 37 weken en + 14,5 kg. Erg tevreden gezien ik mijn vorige zwangerschap 23 kg aan was gekomen. Ik sta ook al weken stil, dus denk niet dat er ook nog heel veel bij gaat komen.
Ik was uiteindelijk 16,5kg aangekomen en nu 7 dagen post partum zit er nog 9kg aan. Ben benieuwd hoe veel nog “van zelf” gaat komende dagen/weken en vanaf wanneer het wat harder werken wordt haha
Hier 38+2 en zit op 13,5 kg. Ben ook heel tevreden, vond aankomen heel lastig na eerder heel veel te zijn afgevallen. Vorige zwangerschap rond de 21 kg aangekomen. Ze ligt dwars in stuit, heerlijk tegen mijn maag aan. Weinig ruimte en weinig eetlust 😅
Vandaag 39+0 en ik blijf hangen op 6 kg aangekomen. Wel een grotere baby dan gemiddeld dus ik bereid me voor op goed eten in de kraamweek om niet teveel onder m'n startgewicht uit te komen. Maar verder blij hiermee, belangrijkste is dat de baby goed groeit.
13kg aangekomen met 38+5. Laatste paar weken kom ik ongeveer een kilo per week aan. Ik vind het allemaal niet zo belangrijk eerlijk gezegd. Als de baby maar gezond is!
Hier vliegen de kilo's er ook ineens aan, ga er een beetje vanuit dat dit voornamelijk vocht is mede ivm het weer (zie dit ook wel een beetje bij m'n benen/enkels) 😅
Toevallig gewogen op de dag vd bevalling: +15,7 kg.
Precies een week later was daar 7,3 vanaf. Benieuwd hoe m'n gewicht er de komende weken/maanden uitziet. Met de bv geven let ik vooral op dat ik voldoende eet.
Bij mij zoontje moest ik alleen voor de laatste 5 kg wat moeite doen (toen zo'n 18kg aangekomen).
En nu het moment van “hoeveel afgevallen postpartum”… Ik ben vandaag op de weegschaal gaan staan, 4 dagen postpartum en dat viel mij tegen. -6 kg, en dat terwijl mijn zoontje zo goed als 4kg woog bij de geboorte 🤷🏼♀️.
En nu het moment van “hoeveel afgevallen postpartum”… Ik ben vandaag op de ...
Geen idee hoeveel ik in totaal was aangekomen. Na de 100 kg aangetikt te hebben heb ik de weegschaal verstopt. 22 mei bevallen en nog 6 kg "te veel" eraan. Hopelijk vliegen die er ook zo af en kan ik ook van de laatste 8 kg van de oudste af komen 😅
1 dag na keizersnede-7 kilo met baby van 3 kilo. Sinds dien niet meer gewogen maar heb het gevoel dat ik juist dikker word ipv gewicht kwijt raak. Sporten zit er vrees ik nog heel lang niet in en diëten natuurlijk ook niet met de borstvoeding.
Hier bijna 4 weken na de bevalling. Ik was uiteindelijk iets van 22 kilo aangekomen en ben er nu 11 kwijt. Erg honger soms vanwege de borstvoeding, dus het gaat langzaam nu. Komt wel weer als ik straks wat actiever word.