261 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb precies het zelfde, ik was ook 53 kilo en nu 63. En ben nu 25+4! Confronterend is het wel die 6 als je die nog nooit hebt gezien🙈 Geen gek gewicht natuurlijk, maar het doet wat met me. (Negatief helaas) Ik probeer ook zo min mogelijk te wegen. We zien het later wel weer! Heeft nu geen zin probeer ik mezelf elke keer te vertellen. Liefs!
8 maanden geleden
Morgen 28 weken en 7 kilo aangekomen. ik vind het ook lastig nu de 80 steeds dichterbij komt en ik voor mn gevoel ook langzaam een iets bollere toet krijg. je weet dat het erbij hoort maar het is zo onbekend en voor mijn gevoel buiten mijn controle..
8 maanden geleden
Morgen 28 weken en 7 kilo aangekomen. ik vind het ook lastig nu de 80 steeds dichterbij komt en ik voor mn gevoel ook langzaam een iets bollere toet krijg. je weet dat het erbij hoort maar het is zo onbekend en voor mijn gevoel buiten mijn controle..
8 maanden geleden
Toen ik dit topic las dacht ik oh gelukkig ik ben niet de enige😅 Wel zie ik dat mijn gewichts toename er wat bovenuit steekt. Voor mijn zwangerschap altijd 64 gewogen en geeft de weegschaal al 90 aan (laatste x dat ik woog ongeveer 26 weken afgelopen week) dit ook besproken met mijn verloskundige die aangaf dat de groei van mijn buik niet gek groot is en ik mogelijk al wat reserve aan het opbouwen ben voor borstvoeding. Ik voel mij prima in mijn lichaam alhoewel ik merk dat het allemaal wel zwaarder wordt. Toch maak ik mij nog een beetje zorgen gezien ik het 3e trimester nog in moet😅 Ik ben niet gek veel meer gaan eten alleen regelmatiger waarbij in de ochtend crackers en de middag fruit verder snoep ik juist niet meer wat ik voor mijn zwangerschap graag deed🫣
8 maanden geleden
Reactie op Evenanoniemm
Toen ik dit topic las dacht ik oh gelukkig ik ben niet de enige😅 Wel zie i ...
Oh ik ben juist zo blij met een berichtje als deze. Ik denk dat ik ongeveer hetzelfde weeg als jij nu hoor en kom ook van 64 (vorige zwangerschappen eindigde ik op de 100). Mijn verloskundige zei ook ‘je houdt gewoon meer vet en vocht vast dan gemiddeld. Heb je helaas niet voor het zeggen’. Het kwam bij mij altijd weer goed daarna maar leuk is anders hè 🫣
8 maanden geleden
Reactie op Mindie
Oh ik ben juist zo blij met een berichtje als deze. Ik denk dat ik ongeveer ...
wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en het na de zwangerschap weer goed kan komen. 🫶🏼
8 maanden geleden
wat heerlijk dat jullie allemaal pas 10kg aangekomen zijn 🤣 wij hebben een gemiddeld kindje, een gemiddelde buikgoei en een weegschaal die (nu 29.4) +15kg aangeeft en dan moet ik nog 10 weken 🤣
bij onze vorige kwam ik ook heel snel aan maar was ik in de eerste week na de bevalling ook al 15kg kwijt. bied enig houvast...
8 maanden geleden
26+4 en +10,5kg, ik kom van 66 wat een normaal gewicht is voor mijn 178cm. heel fijn om te lezen dat ik er niet alleen in sta!
8 maanden geleden
Reactie op Loenie87
30 weken en 13,5 kilo erbij. Valt me mee, bij mijn eerste zwangerschap ging ...
Ja sinds ik deze topic heb gemaakt ben ik juist weer een kilo afgevallen en nou begin ik me daar zorgen over te maken 🤣🤣🤣. Moet gewoon wat minder stressen