5 Reacties

3 maanden geleden

Dat is echt ontzettend fijn om te horen. Onze dochter is echt een paar dagen van de leg. Heeft verhoging gehad en zetpil werkte goed. Maar nu moeilijk willen slapen en huilerig.

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Dat is echt ontzettend fijn om te horen. Onze dochter is echt een paar dage ...
Ach arme schat. Hopelijk herpakt ze zich snel. Lekker veel knuffelen ondanks de warmte 😊😊

3 maanden geleden

Reactie op Cinniexxx

Ach arme schat. Hopelijk herpakt ze zich snel. Lekker veel knuffelen ondank ...
Ja wel vervelend voor haar want we hadden haar net twee dagen wakker kunnen wegleggen haha. Misschien is het ook al de sprong, ik heb geen idee kan het nu niet helemaal peilen wat er gebeurt. We gaan gewoon mee met de flow van haar om haar hier doorheen te krijgen

3 maanden geleden

Wat fijn zeg Cinniexxx. Hier vanochtend om 09.15 de prikjes gehad. Het was intens huilen, echt zielig. Dat breekt mn hart, maar het moet eventjes. Hij was doodmoe, dus lekker in bed gelegd en hij slaapt nu. Hoe is de nacht bij jou gegaan Cinniexxx? Maaike1810 wat vervelend zeg! Wij hadden na het eerste rotavaccin dat onze zoon ook echt paar dagen slecht te pas was. Nu maar hopen dat het snel wegtrekt

3 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Wat fijn zeg Cinniexxx. Hier vanochtend om 09.15 de prikjes gehad. Het was ...
Hij heeft vanacht als een roosje geslapen. Ook geen koorts meer gehad dus echt heel fijn. Ja het is heel zielig als ze zo moeten huilen. Bij mij werkte het heel goed om hem.af te leiden. Ik had een knuffeltje met rammelaar mee en ging tegen hem praten op de manier waar hij altijd om.moet lachen. Misschien is dat een tip voor de volgende keer?