Vandaag heeft mijn kleine mannetje (3mnd) zn eerste vaccinaties gehad. Rota, DKTP en Pneu.
En wat ben ik ongelooflijk trots op hem want wat heeft hij het goed gedaan. Rota ging de eerste keer al goed en nu weer, maar man wat was ik als moeder nerveus voor de prikjes. Maar hij heeft geen kik gegeven. In plaats daarvan ging hij juist lachen. We zijn nu ondertussen 10 uur verder en heeft de hele middag nergens last van gehad. Hij heeft iets meer geslapen dan normaal maar niet zorgwekkend ofso. Vanmiddag nog getemperatuurd en die was ook goed (36,9) Nu rond 5 uur weer gecontroleerd en toen had hij wel wat koorts 38,2. Maar hij was nog steeds zijn vrolijke ik en zn gedrag was niet anders. Nu weer 2 uur later 38,7. Toch maar even een zetpilletje gegeven. Verder is hij gewoon lekker vrolijk zoals altijd en heeft veel praatjes dus tot nu toe vind ik dat hij er goed op reageerd. Hopelijk zakt de koorts een beetje straks en ik zal de nacht nog afwachten maar verder ben ik erg blij dat het gaat zoals het nu gaat.
Hoe is jullie ervaring met de vaccinaties?