13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf stoepkrijt gemaakt, roze beertjes. Heb de mal via AliExpress gekocht. Daarnaast nog een roze mini bellenblaas, ook AliExpress. Doe dit alles in zo'n doorzichtig zakje (ook AliExpress) haha. En denk dat ik er een doosje rozijnen bij doe.

2 jaar geleden

Dit is het idee. Maar ik vind het te duur om te bestellen voor 20 kindjes. Dus heb het zelf gemaakt.

2 jaar geleden

Ik ga een beetje voor gemak en heb deze prikkers bij Wibra gehaald. https://www.wibra.nl/assortiment/cocktailprikkers-baby-decoratie/ Die steek ik denk ik in een mini cakeje, maar het zou ook in een bakje fruit, mandarijn, mini eierkoek oid kunnen.

2 jaar geleden

Ik heb mijn peuters een mariakaakjes met aardbeien erop getrakteerd :)

2 jaar geleden

Maar zo gezond mogelijk is vooral een lekker fruitje. zo’n spiesje is altijd lekker. Of een doosje rozijntjes waar je iets opplakt /versierd

2 jaar geleden

Ik zit hier ook heel erg op te puzzelen… maar het lastige is dat ik geen eens weet of het een jongen of meisje wordt, dus kan niets voorbereiden voor mijn gevoel… ik wil heel graag iets kant en klaars…

2 jaar geleden

Ik heb deze printout bewerkt met tekst, knip het uit en plak ze op een knijper. Dan kun je ertussen knijpen wat je wil:). Van een rijstewafeltje tot (knijp)fruit, alles wat tussen en knijper past. Ik ga zelf voor de zakjes van fruitfunk, gezonde fruitstukjes 'snoepjes'. Voor mijn zoon van 4 met pawpatrol en mijn dochter van 3 met peppapig. Voor de mensen die nog niet weten wat het wordt zou je de tekst ook kunnen opschrijven als 'hoera ik ben grote zus' of 'hoera een baby'.

2 jaar geleden

Reactie op Vls

Ik heb deze printout bewerkt met tekst, knip het uit en plak ze op een knij ...
Op zich leuk. Maar mijn kids zijn 8 en 5. Die van 8 gaat echt geen rijstwafel meer trakteren…

2 jaar geleden

Op zich leuk. Maar mijn kids zijn 8 en 5. Die van 8 gaat echt geen rijstwaf ...
Nee haha zelfsdie van mij van 4 wil dat niet🤣. Maar dat fruitfunk is misschien iets? Ik heb dus net paw patrol en peppa besteld en ik een proefpakket :

2 jaar geleden

Ik doe deze, en dan natuurlijk hoera, mijn broertje is geboren. Boter en muisjes mee. En zo krijgen de kindjes dit dan te eten. Is voor de peutergroep.

2 jaar geleden

Ik vond deze roltongen / toetertjes aan een soort maskertje bij de Action. Ze hebben meerdere varianten :) Rozijntjes op de achterkant geplakt met een sticker ‘hoera een zusje’.

2 jaar geleden

Reactie op Door082020

Ik doe deze, en dan natuurlijk hoera, mijn broertje is geboren. Boter en mu ...
Wat snoezig!!!! 🥰

2 jaar geleden

Ik zit hier ook heel erg op te puzzelen… maar het lastige is dat ik geen ee ...
Bellenblaas, rozijntjes, bloemenzaadjes, jojo. Zoiets? :)