22 Reacties
2 jaar geleden
Er zit een bepaald druppel vorming gaatje aan de plastic dop. In het speentje zelf zit ook een gaatje en dit gaatje moet exact tegen het druppel vorming gaatje van de dop zitten. Als het goed is doet hij het dan prima, dan zou ik wel opletten dat nu het nummer 3 speentje niet te groot is vanwege verslikking misschien. Ik heb alleen de eerste dagen een flesje gebruikt en leerde dit van de kraamzorg.
2 jaar geleden
Oei, ik heb ook de glazen flessen maar heb alleen nog maar live bv gegeven. Deze avond eens kijken.
2 jaar geleden
Ik heb de plastic variant maar ik heb hier ook 2 van de 3 spenen waar niks uitkomt. Uit die 2 komt ook veel minder als ik er zelf in knijp.
Heel vreemd want hetzelfde nummertje staat erop.
Wel een ander "versiering" op de tuit als je snapt wat ik bedoel.
En daarbij zat een flesje met grijze letters en die het wel doet zat een flesje bij met blauwe letters.
Ik twijfelde echt of de nieuwe (de grijze, die het niet doen) een productiefout zijn?? Over een paar dagen probeer ik het weer.
Even testen of het opstartproblemen waren
2 jaar geleden
Is glas nieuw? Bij mijn zoontje heb ik nooit glas gezien bij Philips avent.
Wat zijn de voordelen van glas? (Het lijkt mij in ieder geval schoner, dat plastic verkleurt zo snel)
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Ik heb de plastic variant maar ik heb hier ook 2 van de 3 spenen waar niks ...
Ja bijzonder he! Ik heb t meerdere keren geprobeerd hoor zelfd echt een groot gat bij de 3 speen erin geprikt en gewoon niks! Als ik erin knijp wel een druppel maar als ze drinkt niet
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Is glas nieuw? Bij mijn zoontje heb ik nooit glas gezien bij Philips avent. ...
2 jaar geleden
Dit is een reden, maar vind het ook gewoon mooier en beter schoon te krijgen haha
2 jaar geleden
Wat gek! Hier dezelfde flessen maar geen probleem mee. Nog maar 1x gegeven via fles ivm bv.
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Nou, plastic blijkt schadelijker dan gedacht. Bij opwarming komt er micro plastics vrij..
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
2 jaar geleden
Reactie op maria_1234
Ik heb de plastic variant maar ik heb hier ook 2 van de 3 spenen waar niks ...
Is de ene mat en de andere glanzend? Dan heb je oude en nieuwe speentjes. De maten komen ook niet overeen. Zie volgende plaatje 鈽猴笍

2 jaar geleden
Reactie op sophie1998
Is de ene mat en de andere glanzend? Dan heb je oude en nieuwe speentjes. D ...

Ah super bedankt! Ik ga gelijk kijken morgen
2 jaar geleden
Reactie op Klavertje2023
Hoe doen jullie dit met afkolven? Zo鈥檔 set in kokend water doen lijkt me ook niet slim ivm microplastics.. 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op ElmH
Hoe doen jullie dit met afkolven? Zo鈥檔 set in kokend water doen lijkt me oo ...
Je hoeft ook niet meer te steriliseren als je kindje gewoon gezond is en niet te vroeg geboren is. Ik doe het wel af en toe. Een kolf bestaat volgens mij altijd uit stuk plastiek. Maar waar ik het kan, probeer ik het wel zoveel mogelijk te vermijden. Mensen mogen hun mening daarover hebben. Er is nog niet superveel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan maar de eerste onderzoeken zijn niet positief dus probeer ik er nu alternatieven voor te zoeken waar mogelijk. De gezondheid en veiligheid van mijn kinderen is iets waar ik nooit een compromis zal maken maar dat is ieder voor zich en elke ouder moet doen waar die zich goed bij voelt. 馃槝
vorig jaar
Reactie op ElmH
Ja! Ik ben het helemaal met je eens :) op welk gebied houd je er allemaal r ...
Ik heb bijvoorbeeld geen tijd.om met wasbare luiers en toestanden te beginnen 馃檲 maar ik let wel op, op alles van voeding en waar je het in bewaart en opwarmt. Zoals zo weinig mogelijk in plastiek. Ik heb voor mijn zoontjes op school ook geen plastiek flessen meer om uit te drinken. De billendoekjes neem ik van waterwipes omdat er best wat chemische troep in heel wat billendoekjes zit en die van waterwipers zijn een van de zuiverste. Je kan ook wasbare nemen maar dat vind ik praktisch niet haalbaar. En kleding, ik zou nooit bij Shein kopen. Daar is onlangs in de media verschenen dat er hormoonverstoorders gevonden werden op hun babykleding. Kan je ook verwachten tegen zo'n prijzen... Ik wil zeker geen commentaar geven op mensen die er wel kopen maar ,ik doe het dus niet. Waar ik men kleren ook koop, ik was ze altijd voor ze aan te doen. Ik koop best veel katoen maar zeker niet altijd alles 100%. Op vlak van wasmiddel ben ik nu ook een alternatief aan het zoeken en ik denk dat ik ga overschakelen op wasnoten. Is een natuurlijke zeep. Je kan eigenlijk al veel doen en aanpassen zonder dat je er echt comfort voor moet opgeven. En we zullen onze kinderen nooit helemaal kunnen weghouden van schadelijke dingen en het leven moet nog leuk blijven 馃槅. Maar waar ik de schadelijke stoffen/zaken kan reduceren en natuurljjkere alternatieven kan gebruiken, probeer ik het wel te doen.