20 Reacties

vorig jaar

Ik ga zelf cupcakes maken. Ik ben geen natuurtalent en ze zullen waarschijnlijk niet de mooiste zijn maar het gaat om het idee :)

vorig jaar

Reactie op MeggieK

Ik ga zelf cupcakes maken. Ik ben geen natuurtalent en ze zullen waarschijn ...
Dat is ook heel erg leuk!!

vorig jaar

Wij hadden de cupcakes een stukje uitgehold en gevuld met muisjes. Lekker makkelijk!

vorig jaar

Wij hebben een doos met tompoucen gekocht en roze koeken. 馃槅 de doos open doen was de onthulling.

vorig jaar

Wij gaan het morgen aan mijn ouders vertellen (vandaag de echo gehad 馃┓). We hebben een ballon van de Hema met roze confetti erin en crompouzen gehaald 馃槄

vorig jaar

Vorige zwangerschap cupcakes gemaakt met roze vulling.

vorig jaar

Nu weten we het geslacht half decemer, willen het met de kerst bekend maken. Zat zelf te denken aan een ballon, of aan een foto of filmpje met gekleurde kerstlamjes in roze of blauw.. beide heb je voor een paar euro

vorig jaar

vorig jaar

Heeft iemand nog een leuk idee? Wij horen zelf in de ochtend wat het wordt en in de middag tijdens Sinterklaasfeest willen we het vertellen. Iemand wellicht nog een leuk idee bijvoorbeeld tussen alle cadeautjes?

vorig jaar

Weet iemand of je de gender reveal ballon vd Hema gewoon met lucht kan vullen ipv helium? Is het dan alsnog "leuk" bedoel ik als je geen helium hebt. Ik zit eraan te denken om dat 2x te doen met onze families. Kost weinig en ziet er wel gezellig uit (en weinig zooi in huis 馃槄)

vorig jaar

Reactie op wensvoornummer2

Weet iemand of je de gender reveal ballon vd Hema gewoon met lucht kan vull ...
Wij hebben die gewoon met de mond opgeblazen. Word je wel wat licht van in je hoofd 馃檲 En met een apparaatje zal die vast groter kunnen worden, maar helium heb je iig niet nodig!

vorig jaar

Reactie op Girlsmom91

Vorige zwangerschap cupcakes gemaakt met roze vulling.
Ja aan zoiets dachten wij ook! Ging het een beetje? Zo te zien de kleurstof meteen mee gebakken? Heb je een recept?

vorig jaar

Reactie op J237

Ja aan zoiets dachten wij ook! Ging het een beetje? Zo te zien de kleurstof ...
Nee heb geen recept helaas, maar moeilijk is het niet! Ik heb cupcakes gebakken, topje na het bakken eraf gehaald (bewaren) en wat een klein beetje uitgehold. Daarna een dotje kant en klare roze topping taartversiering van dr oetker erin en het topje van het cakeje er weer op. Om dat weg te werken nog botercreme topping (heb je ook kant en klaar, kunt het ook zelf maken) erop en decoreren met roze en blauwe strooisel of net wat je leuk vind! Mocht je een jongen krijgen kun je met de kleurstof van dr oetker de botercreme makkelijk blauw maken馃槄

vorig jaar

Reactie op Jils1990

Wij hebben die gewoon met de mond opgeblazen. Word je wel wat licht van in ...
Dankje!! 馃槉

vorig jaar

Reactie op Girlsmom91

Nee heb geen recept helaas, maar moeilijk is het niet! Ik heb cupcakes geb ...
Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde dit ook proberen :)

vorig jaar

Reactie op Patricia_md

Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde di ...
Mascarponeroom is ook heel lekker voor vulling (en topping), en luchtiger dan botercr猫me. 馃い https://www.laurasbakery.nl/mascarpone-room/

vorig jaar

Reactie op Patricia_md

Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde di ...
Deze had ik voor de vulling destijds

vorig jaar

Ik heb ook zelf cupcakes gemaakt met witte chocolade ganache, klinkt moeilijker dan het is! Ik zal nog wel een foto sturen. Nu wil ik een soort smash cake doen met mijn zoontje met een van die cupcakes voor de overige familie en vrienden.

vorig jaar

Dit zijn de cupcakes!

vorig jaar

Reactie op 脳Jon

Dit zijn de cupcakes!
Wauw super leuk! 馃槏