20 Reacties

vorig jaar
Reactie op MeggieK
Ik ga zelf cupcakes maken. Ik ben geen natuurtalent en ze zullen waarschijn ...
Dat is ook heel erg leuk!!

vorig jaar
Nu weten we het geslacht half decemer, willen het met de kerst bekend maken.
Zat zelf te denken aan een ballon, of aan een foto of filmpje met gekleurde kerstlamjes in roze of blauw.. beide heb je voor een paar euro

VRIEND
vorig jaar
https://www.bol.com/be/nl/p/ballon-gender-reveal-versiering-set-ballonnen-ballon-boy-or-girl-he-or-she-nieuw-2021/9300000022509919/?s2a=
Deze is leuk, er zitten van elke kleur 10 ballonnen bij, is voldoende om te vullen 馃

vorig jaar
Weet iemand of je de gender reveal ballon vd Hema gewoon met lucht kan vullen ipv helium? Is het dan alsnog "leuk" bedoel ik als je geen helium hebt. Ik zit eraan te denken om dat 2x te doen met onze families. Kost weinig en ziet er wel gezellig uit (en weinig zooi in huis 馃槄)

vorig jaar
Reactie op wensvoornummer2
Weet iemand of je de gender reveal ballon vd Hema gewoon met lucht kan vull ...
Wij hebben die gewoon met de mond opgeblazen. Word je wel wat licht van in je hoofd 馃檲 En met een apparaatje zal die vast groter kunnen worden, maar helium heb je iig niet nodig!

vorig jaar
Reactie op J237
Ja aan zoiets dachten wij ook! Ging het een beetje? Zo te zien de kleurstof ...
Nee heb geen recept helaas, maar moeilijk is het niet!
Ik heb cupcakes gebakken, topje na het bakken eraf gehaald (bewaren) en wat een klein beetje uitgehold. Daarna een dotje kant en klare roze topping taartversiering van dr oetker erin en het topje van het cakeje er weer op.
Om dat weg te werken nog botercreme topping (heb je ook kant en klaar, kunt het ook zelf maken) erop en decoreren met roze en blauwe strooisel of net wat je leuk vind!
Mocht je een jongen krijgen kun je met de kleurstof van dr oetker de botercreme makkelijk blauw maken馃槄

vorig jaar
Reactie op Jils1990
Wij hebben die gewoon met de mond opgeblazen. Word je wel wat licht van in ...
Dankje!! 馃槉

vorig jaar
Reactie op Girlsmom91
Nee heb geen recept helaas, maar moeilijk is het niet!
Ik heb cupcakes geb ...
Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde dit ook proberen :)

VRIEND
vorig jaar
Reactie op Patricia_md
Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde di ...
Mascarponeroom is ook heel lekker voor vulling (en topping), en luchtiger dan botercr猫me. 馃い
https://www.laurasbakery.nl/mascarpone-room/

vorig jaar
Reactie op Patricia_md
Heb je voor de vulling dan ook botercreme gebruikt of iets anders? Wilde di ...
Deze had ik voor de vulling destijds