3 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik heb toevallig vorige week longontsteking gehad en antibiotica gekregen. Heerst heel veel op dit moment. Zou zeker even de huisarts bellen om te vragen of ze naar je longen willen luisteren en/of je ontstekingswaarden willen checken. Ik had overigens koorts tot boven de 39 graden. Over m’n longen hoorden ze niets, maar de ontstekingswaarde was hoog. Nog steeds herstellende. Had trouwens in het begin helemaal geen vervelende hoest.. Maar inderdaad ook flink pijn in m’n buik van al dat hoesten gehad
2 jaar geleden
Hier al de hele maand.. Sinds het weekend van 2 december al aan het snotteren en hoesten. Ging een weekje iets beter met het gesnotter, maar toen begon het hoesten heel heftig. Nu sinds 2 dagen opeens eeer een hele heftige verkoudheid. Word er echt gek van 🤷♀️ Lijkt geen einde aan te komen..
2 jaar geleden
Jeetje wat vervelend 😔 ik lijk zelf ook steeds iets nieuws te pakken te krijgen
Wat mij een beetje helpt is honing in de thee (drink met name kamillethee of heet water met citroen en honing), veel water drinken en af en toe iets om op te sabbelen (1-2 honingdropjes of een ander snoepje).
Toen ik verhoging had nam ik 2 paracetamol in de ochtend en later op de dag nog losse tabletten indien nodig. Meestal kreeg ik al genoeg verlaging van die 2 waarmee ik startte.
Verder veel vitaminen gegeten: sinaasappels, mandarijnen, thee gemaakt van citroen en honing.
En vooral rustig aan doen en uitzieken, hoe frustrerend het soms ook kan zijn 😂