9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zit ook hoog in de p90 nog wat idd! Maar geen diabetes :) wij zijn beiden ook groot, dus logisch dat onze baby ook groot is ❤️

2 jaar geleden

Reactie op aj205a

Ik zit ook hoog in de p90 nog wat idd! Maar geen diabetes :) wij zijn beide ...
Ja dan is het logisch dat de baby ook wat groter is. Wij zijn allebei 1.75 dus niet echt heel lang. Ik zou het zo erg vinden als ik zwangerschapsdiabetes heb….daar gaan al de paaseitjes enz😭

2 jaar geleden

Hey hey, wij hebben ook extra groeiecho s maar bij ons was ze bij 31 weken echo al weer minder groot. Met 35 moeten we weer

2 jaar geleden

Reactie op myloeske

Hey hey, wij hebben ook extra groeiecho s maar bij ons was ze bij 31 weken ...
Ja ik moet met 35 weken ook weer. Ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Ook helemaal op de bovengrens, net als de vorige. Toen had ik diagnose zwangerschapsdiabetes, nu denken ze aan type 2, ook al sinds vroeg in de zwangerschap mee bezig. Niet echt leuk om tijdens de zwangerschap achter te komen. Hopelijk is jouw baby "gewoon" groot!

2 jaar geleden

Bij onze eerste werd onze dochter ook op p99 geschat en richting de 4,5 kilo. Geen zwangerschapsdiabetes, maar wij zijn beide ook groot (1.80 en 2.04). Onze dochter was uiteindelijk 3800 gram dus zorgen gemaakt om niks

2 jaar geleden

Reactie op L K

Bij onze eerste werd onze dochter ook op p99 geschat en richting de 4,5 ki ...
Dat is wel een groot verschil. Ben je toen ingeleid?

2 jaar geleden

Reactie op ipnvdb

Dat is wel een groot verschil. Ben je toen ingeleid?
Echt een verschil hè. Onze tweede wordt ook wat groter geschat, niet zoals de eerste... maar kan mij er niet druk om maken. Ben destijds ingeleid en met 38+3 is ze toen geboren. Verwacht dat nu eigenlijk ook wel weer 😅

2 jaar geleden

Wij hebben ook groei echo’s en ik heb ook de glucose test moeten doen. Ons eerste kindje werd ‘vrij klein’ verwacht maar bleek 4kg. Nu hebben we uit voorzorg dus de test en extra echo’s maar wat ik vooral probeer te zeggen, zij gokken ook maar! Ze zitten er niet altijd naast maar soms wel!