19 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi, op zich is meer afscheiding heel normaal. Ik heb begrepen dat het komt door de betere doorbloeding. Maar als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd even met de arts bellen.

2 jaar geleden

Je kan altijd even bellen maar ik denk als je geen bloedverlies hebt ivm buikpijn dat zij niet zoveel kunnen doen/ zeggen. Het is normaal dat je vaginale afscheiding anders is tijdens je zwangerschap. Kan ook sperma zijn als je seks hebt gehad 😉

2 jaar geleden

Reactie op Sina Alea

Hoi hoi, op zich is meer afscheiding heel normaal. Ik heb begrepen dat het ...
Meer afscheiding wist ik, maar ik bedoel of de groene kleur normaal is?

2 jaar geleden

Zowel de hoeveelheid kleur en geur kunnen anders zijn tijdens je zwangerschap. Maar bij twijfel gewoon bellen morgen :)

2 jaar geleden

Reactie op AMYdZ

Je kan altijd even bellen maar ik denk als je geen bloedverlies hebt ivm bu ...
Door seks kan het niet komen. Je berichtje stelt mij wel gerust, ik heb er geen pijn van in m’n onderbuik (althans, niet vanuit m’n baarmoeder) en geen bloed. Ik ga morgen even bellen voor de zekerheid, maar ik wilde even kijken of meer mensen bekend zijn met groenige kleur in de afscheiding.

2 jaar geleden

Reactie op AMYdZ

Zowel de hoeveelheid kleur en geur kunnen anders zijn tijdens je zwangersch ...
Fijn om dat te weten en dat stelt even gerust haha. Je hoort vaak dat groen een teken is van een infectie dus daar zat ik even over na te denken. Ga morgen inderdaad even de verloskundige bellen hierover. 😊

2 jaar geleden

Ik vind het er wel vrij normaal uit zien op zich? Het is niet knalgroen ofzo toch?

2 jaar geleden

Reactie op anoniem-465322

Ik vind het er wel vrij normaal uit zien op zich? Het is niet knalgroen ofz ...
Nee, niet knal groen gelukkig, maar wel een groene prop. Dus dan vraag ik mij af wat die groene prop is en of dat een schimmelinfectie oid kan aanduiden.

2 jaar geleden

Volgens mij is dit wel normaal hoor! Ik heb het ook een aantal keer gehad. Nu is het gewoon weer wit.

2 jaar geleden

Reactie op BvdS3

Volgens mij is dit wel normaal hoor! Ik heb het ook een aantal keer gehad. ...
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties, inmiddels heb ik een berichtje naar mijn huisarts gestuurd met uitleg en foto en als het goed is krijg ik hier morgen antwoord op. Voelt toch fijn het even na te vragen!

2 jaar geleden

Volgensmij ook wel normaal hoor, ik heb vergelijkbare afscheiding en herken dit van vorige zwangerschap. Maar goed dat je een berichtje hebt gestuurd naar de huisarts, kan geen kwaad!

2 jaar geleden

Ik vind het er normaal uitzien (mits je verder geen klachten hebt) Heb het zelf de hele dag door van die slierten, na elk toiletbezoek hangt er weer één😶

2 jaar geleden

Reactie op Rissje89

Ik vind het er normaal uitzien (mits je verder geen klachten hebt) Heb het ...
Ik heb verder inderdaad geen klachten! Dus dan ga ik er vanuit dat het gewoon normaal is en er niks aan de hand is :)

2 jaar geleden

Ik heb al een aantal weken dezelfde afscheiding, enorm geel. Ik maakte me er ook zorgen om dat mijn afscheiding bij de eerste zwangerschap meer doorzichtig/wit en vloeibaar was. Sinds een week is de consistentie hetzelfde gebleven als dat op jouw foto maar meer wit. Dus ik vermoed dat het ook normaal is als ik zo de meeste hoor…

2 jaar geleden

Ik heb dit elke dag 🙃

2 jaar geleden

Lijkt net snot

2 jaar geleden

Huisarts was kort door de bocht hierover. Verloskundige heeft gekeken en er is niks aan de hand en dit is gewoon normaal. Geen schimmel infectie oid dus!

vorig jaar

Reactie op Ikwordmamavan2

Huisarts was kort door de bocht hierover. Verloskundige heeft gekeken en er ...
Fijn want ik heb er ook regelmatig last van lijkt echt gewoon net snot soms. Als het aanblijft kaart ik het wel even aan. Op internet staan weer rare dingen die je bang maken zoals soa maar dan moet ik vastzitten tijdens de bevalling en daar heb ik niet zo’n zin in 😂😂😂😂