5 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou de app “app de verpleegkundige” even downloaden en het via daar vragen.

2 maanden geleden

Reactie op Abigail909

Ik zou de app “app de verpleegkundige” even downloaden en het via daar vrag ...
Dankje, dat kende ik nog niet. Meteen even gedaan!

2 maanden geleden

Hoihoi, ze zeggen je moet nooit googlen naar symptomen, maar ik was benieuwd wat dit kon zijn en heb dat even gedaan voor je en kwam onderstaande pagina tegen waarin iemand dezelfde vraag als jij stelt. Een persoon suggereert dat er wellicht wat poep achter is gebleven in de voorhuid en dit er nu uit komt. Een ander persoonj suggereert dat als het groen is, het zou kunnen gaan om een infectie of ontsteking in de nieren. Die neef van diegene had dat namelijk. Ik zou het even kort in de gaten houden en als je het nog eens tegen komt ermee naar de huisarts gaan om het even na te laten kijken. Als je je erg zorgen maakt en je het vaker ziet dit weekend misschien naar de huisartsenpost? https://community.babycenter.com/post/a76381733/green-discharge-from-penis-baby

2 maanden geleden

Heeft Jr kindje verhoging? Mijn baby had met 7 weken een blaas en nierbekkenontsteking te pakken en merkte niks aan zijn gedrag behalve verhoging! Ik zou wel even de dokter bellen en als Jr het weer ziet foto maken

2 maanden geleden

Dank voor de reacties! Fijn zo’n forum 🙃 Nee, geen verhoging. We hebben het vanmorgen weer gecheckt en het is nu schoon. Was dus alleen gisteravond bij het verschonen van zijn luier. Zou kunnen idd dat het om een beetje poep in zijn voorhuidje gaat. We houden het zeker in de gaten en als het bij gisteravond blijft bellen we maandag het CB even voor de zekerheid 😊 Maar lijkt nu goed te zijn!