20 Reacties

één maand geleden

Ik volg

één maand geleden

Wij zijn nu een paar weken bezig. Ik volgde eerst het schema van mamarooskookt, maar zijn al snel op gevoel overgegaan. Wel eerst begonnen met groente,toen ze eenmaal aan wat smaken gewend was ben ik gaan afwisselen met fruit. Dit gaat ook prima en heb vandaag voor het eerst 2 ijsblokjes gegeven(ochtend en .middag) Ik heb veel zelf gemaakt maar heb ook potjes gehaald

één maand geleden

Hier 2 weken bezig inmiddels. de eerste week heb ik alleen groentehapjes aangeboden ook om te kijken hoe de darmen reageerden, maar dit ging eigenlijk heel goed! Inmiddels sinds begin afgelopen week in de ochtend fruithapjes erbij gaan geven , en in de avond een groentehapje. ben overigens ook begonnen steeds met 1 ijsblokje maar eigenlijk wilde hij snel meer, dus zit inmiddels op 3 ijsblokjes ongeveer of ik doe wat in het bakje op gevoel!

één maand geleden

Wij zijn net een week bezig. 3x pompoen was een succes, daarna 3x wortel maar dat komt er niet in 🤣 ik volg tot nog toe het schema van mamaroos en heb op een regenachtige dag alles fanatiek gepureerd en ingevroren

één maand geleden

Vandaag begonnen, maar weten niet of we nu nog doorgaan of even een week oid wachten. Schema van mamaroos aan het volgen, maar enorme buikkrampje vanavond 🙁

één maand geleden

Hier bij zoete aardappel via mama Roos aanbeland maar ze is niet echt fan van de hapjes tot nu toe. Spugen ook erna..

één maand geleden

De eerste week alleen groente. Dat ging er goed in. Geen buikkrampen en smaken vond hij prima. Dus daarnaa ook fruit gaan aanbieden. Zijn nu 2 weken bezig en meneer krijgt 3 ijsblokjes fruit na zijn ochtenddutje en 3 ijsblokjes groente/aardappel met ons avondeten

één maand geleden

Wij volgen ook het mamaroos schema. Althans we zijn ermee begonnen maar ook maar weer gestopt. Hij is volgende week 5 maanden dus we zijn niet met 4 maanden begonnen dus ik had veel enthousiasme verwacht. Nou, niet dus. Het doet m he-le-maal niks. Dus zijn we maar weer even gestopt. Reageren er meer kindjes maar koeltjes? Een beetje happen en smakken maar dat is het dan ook.

één maand geleden

En vriezen jullie ook fruithapjes in?

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

De eerste week alleen groente. Dat ging er goed in. Geen buikkrampen en sma ...
Hoe oud is je zoontje? Ik wil ook proberen om mijn zoontje ‘s ochtends fruit en s avonds groente te geven want hij geniet er zo van en wil steeds meer haha! Mijn zoontje is nu 4,5 maand maar heb geen idee of dat dan al kan/mag

één maand geleden

Reactie op CynthiaKeers

Hier 2 weken bezig inmiddels. de eerste week heb ik alleen groentehapjes a ...
Met welk fruit ben je begonnen? En maak je fruithapjes ook op voorraad en dan invriezen?

één maand geleden

Wij zijn al 1,5 maand bezig. Begonnen met een paar hapjes maar zitten inmiddels al op een 1/2 tot soms een heel potje per momemt. We geven in de ochtend fruit en om 18u groente. We zijn begonnen met potjes omdat ze echt heel glad is gepureerd en maar als ze een half jaar is (over 6 dagen) gaan we de structuur er steeds iets meer in brengen en dan ook over op zelf maken op basis van wat wij die dag eten.

één maand geleden

Hier smorgens rond 11 Fruit ( Appel of peer, banaan) zavonds tijdens avond eten rond 5/6 krijgt ze groente ( 2 ijsblokjes Pompoen of wortel , dopertjes,Gourgette,

één maand geleden

Reactie op Babyboy15

Hoe oud is je zoontje? Ik wil ook proberen om mijn zoontje ‘s ochtends frui ...
Hij is van 22 mei. Er is niemand die bepaald dat het niet zou kogen behalve jij 😉

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

De eerste week alleen groente. Dat ging er goed in. Geen buikkrampen en sma ...
Geef je hem daarna nog een fles voor het slapen? Of is dit het laatste wat hij eet?

één maand geleden

Reactie op Arianaxx

Geef je hem daarna nog een fles voor het slapen? Of is dit het laatste wat ...
Hij krijgt wel nog een fles voor het slapen. Vanuit mijn oudste weet ik dat dat vaak nog de laatste fles is zelfs die over blijft 😅

één maand geleden

Reactie op glittergeel

Wij volgen ook het mamaroos schema. Althans we zijn ermee begonnen maar ook ...
Precies hetzelfde hier.

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

Hij krijgt wel nog een fles voor het slapen. Vanuit mijn oudste weet ik dat ...
Merk je ook een verschil met slapen sinds je hem hapjes geeft? (Beter slapen of slechter of geen verschil?😅) ik hoop zooo erg dat die van mij beter gaat slapen haha

één maand geleden

Reactie op Arianaxx

Merk je ook een verschil met slapen sinds je hem hapjes geeft? (Beter slape ...
Geen verschil eigenlijk 😅. Behalve dat hij nu om de dag nog maar voor een nachtfles komt 🤣

één maand geleden

Ons zoontje is van half mei en we zijn nu denk ik een week of 3 bezig met hapjes. Begonnen met wortel, was nog niet meteen een daverend succes, maar nu we inmiddels een paar weken verder zijn, vindt hij veel lekker al. Vooral bloemkool, pastinaak, appel. Wij geven zowel vers als uit een potje.