20 Reacties
één maand geleden
Wij zijn nu een paar weken bezig. Ik volgde eerst het schema van mamarooskookt, maar zijn al snel op gevoel overgegaan.
Wel eerst begonnen met groente,toen ze eenmaal aan wat smaken gewend was ben ik gaan afwisselen met fruit.
Dit gaat ook prima en heb vandaag voor het eerst 2 ijsblokjes gegeven(ochtend en .middag)
Ik heb veel zelf gemaakt maar heb ook potjes gehaald
één maand geleden
Hier 2 weken bezig inmiddels.
de eerste week heb ik alleen groentehapjes aangeboden ook om te kijken hoe de darmen reageerden, maar dit ging eigenlijk heel goed!
Inmiddels sinds begin afgelopen week in de ochtend fruithapjes erbij gaan geven , en in de avond een groentehapje.
ben overigens ook begonnen steeds met 1 ijsblokje maar eigenlijk wilde hij snel meer, dus zit inmiddels op 3 ijsblokjes ongeveer of ik doe wat in het bakje op gevoel!
één maand geleden
Wij zijn net een week bezig. 3x pompoen was een succes, daarna 3x wortel maar dat komt er niet in 🤣 ik volg tot nog toe het schema van mamaroos en heb op een regenachtige dag alles fanatiek gepureerd en ingevroren
één maand geleden
Wij volgen ook het mamaroos schema. Althans we zijn ermee begonnen maar ook maar weer gestopt. Hij is volgende week 5 maanden dus we zijn niet met 4 maanden begonnen dus ik had veel enthousiasme verwacht. Nou, niet dus. Het doet m he-le-maal niks. Dus zijn we maar weer even gestopt. Reageren er meer kindjes maar koeltjes? Een beetje happen en smakken maar dat is het dan ook.
één maand geleden
Reactie op Ab itsme
De eerste week alleen groente. Dat ging er goed in. Geen buikkrampen en sma ...
Hoe oud is je zoontje? Ik wil ook proberen om mijn zoontje ‘s ochtends fruit en s avonds groente te geven want hij geniet er zo van en wil steeds meer haha! Mijn zoontje is nu 4,5 maand maar heb geen idee of dat dan al kan/mag
één maand geleden
Wij zijn al 1,5 maand bezig. Begonnen met een paar hapjes maar zitten inmiddels al op een 1/2 tot soms een heel potje per momemt. We geven in de ochtend fruit en om 18u groente. We zijn begonnen met potjes omdat ze echt heel glad is gepureerd en maar als ze een half jaar is (over 6 dagen) gaan we de structuur er steeds iets meer in brengen en dan ook over op zelf maken op basis van wat wij die dag eten.
één maand geleden
Hier smorgens rond 11 Fruit ( Appel of peer, banaan) zavonds tijdens avond eten rond 5/6 krijgt ze groente ( 2 ijsblokjes Pompoen of wortel , dopertjes,Gourgette,
één maand geleden
Ons zoontje is van half mei en we zijn nu denk ik een week of 3 bezig met hapjes. Begonnen met wortel, was nog niet meteen een daverend succes, maar nu we inmiddels een paar weken verder zijn, vindt hij veel lekker al. Vooral bloemkool, pastinaak, appel. Wij geven zowel vers als uit een potje.