29 Reacties

9 maanden geleden

Loopwagentje?

9 maanden geleden

Speeltoestel voor de tuin, leertoren, klimrek voor binnen, watertafel?

9 maanden geleden

Wij hebben voor onze oudste vorig jaar een klimdriehoek met boog en glijbaan gegeven. Nu voor de jongste geven wij een speeltoestel voor de schommel waar ze allebei ook wat aan hebben

9 maanden geleden

Die van ons krijgt een trampoline, want alle andere dingen heeft z'n oudere zus al ooit gekregen :') keukentje heeft zij ook gekregen toen ze 1 jaar werd, trouwens! Dat is dan idd nog wel wat vroeg maar ze kunnen er lekker aan optrekken en tegenaan hangen, en wordt steeds leuker. Dus prima cadeau.

9 maanden geleden

Als ik iets zou mogen kiezen dan zou ik gaan voor klimblokken of een Wobble

9 maanden geleden

Wij geven een schommel

9 maanden geleden

Ik denk dat een keukentje wel leuk is hoor! Ze zullen er nog niet met fantasie mee spelen als in echt iets voor je maken. Wij hebben ook een keukentje staan van onze dochter maar het is echt het favoriete speelgoed van ons zoontje. Deurtje open, deurtje dicht, pannetje op, pannetje af.

9 maanden geleden

Wij dachten aan een loopfietsje. Maar lees hier graag even mee 🙃

9 maanden geleden

Bij de oudste hebben we een klimdriehoek met glijbaan gegeven van ette tette. Speelt ze nu nog super veel mee en ze is nu 3. Voor de jongste geven we denk ik een scoot & ride. Die hebben we nog niet :-)

9 maanden geleden

Mijn oudste hebben we een Pikler driehoek met glijbaan gegeven. Vind het nu voor de tweede lastig, we hebben al zoveel! Ik dacht misschien aan een watertafel en/of zandbak voor deze zomer in de tuin.

9 maanden geleden

We hebben van de eerste al een klimdriehoek, nu geven de bijbehorende klimboog voor een extra groot parcour. Verder hebben we destijds een zand/watertafel gegeven, veloretti loopfiets, ballenbak met kruiptunnel (ook grote kadoos van opa en oma)

9 maanden geleden

Wij gaan voor een leertoren!

9 maanden geleden

Wij hebben een 4 in 1 loopfiets/driewieler van bandits and angels gekocht met zijn naam erin gegraveerd en een watertafel

9 maanden geleden

Wij geven klimkussens van haveau!

9 maanden geleden

Wij hebben zelf wel een speelkeuken gekocht!😊

9 maanden geleden

Reactie op CynthiaKeers

Welke hebben jullie gekocht?

9 maanden geleden

Mijn oudste kreeg een pikler driehoek met glijbaan voor haar eerste verjaardag en nu met bijna 4 speelt ze daar nog steeds graag mee. Een keukentje kreeg ze toen ze 2 was en dat was toen echt een leuk cadeau voor die leeftijd. Met 1 snappen ze daar gewoon nog niet zoveel van, maar het kan wel hoor! Mijn jongste van bijna 11 maanden is gek op het keukentje, maar het is vooral het openmaken en leeg trekken van de kastjes wat ze geweldig vind. Ik ga nu een stapelsteinset kopen voor de eerste verjaardag van de jongste. Daar kan ze waarschijnlijk ook nog niet heel veel mee, maar goed, dat komt wel.

9 maanden geleden

Onze jongen kreeg de spoelkeuken van de buurjongens en is er niet uit weg te slaan. Deurtje open deurtje dicht. Slaan met de pannen. Al een heel succes hier

9 maanden geleden

Reactie op CynthiaKeers

deze 😊

9 maanden geleden

Reactie op Elm0

Onze jongen kreeg de spoelkeuken van de buurjongens en is er niet uit weg t ...
:D fantastisch