8 Reacties

5 maanden geleden

Ik hoop dat de timing lukt. Bij mijn tweede gingen de laatste centimeters ineens razendsnel, kwamen gelijk al enorme persweeën en met 2 minuten persen was m'n zoontje er. 😅 bij mijn 1e ging het veel gefaseerder

5 maanden geleden

Dat wordt idd wel echt goed timen dan 😋 mag ik vragen waarom jullie hiervoor kiezen?

5 maanden geleden

Reactie op tiny28

Dat wordt idd wel echt goed timen dan 😋 mag ik vragen waarom jullie hiervo ...
Oh ik lees nu dat je hebt gezegd ‘wegens bepaalde redenen’. Je hoeft mijn vraag natuurlijk niet te beantwoorden als het heel erg privé is. Mijn vraag was meer bedoeld om te begrijpen of je hier ‘vrijwillig’ voor kiest:

5 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik hoop dat de timing lukt. Bij mijn tweede gingen de laatste centimeters i ...
Jaa we zorgen er voor dat ze er iig vast ruim van te voren zijn maar niet direct op de kamer zegmaar haha. Denk dat dat voor mn dochtertje niet erg fijn is en daarnaast natuurlijk voor de artsen etc ook niet prettig

5 maanden geleden

Reactie op tiny28

Dat wordt idd wel echt goed timen dan 😋 mag ik vragen waarom jullie hiervo ...
Dit wordt indd goed timen haha. Maar tja vrijwillig niet persee haha. We hebben helaas een uitvaller voor een aantal uurtjes om op te passen …. Dit is helaas net doorgegeven en de gene die het overneemt komt om 17:00 iig nog!!

5 maanden geleden

Wauw dat lijkt mij ook wel fijn, hier mogen er helaas geen kindjes bij zijn tijdens de bevalling 🥲 Onze famillie woont 1,5uur rijden dus hoop ook heel erg dat ze op tijd zijn en anders moet ik ook alleen 🫣

5 maanden geleden

Wauw dat lijkt mij ook wel fijn, hier mogen er helaas geen kindjes bij zijn ...
Nja hier eigenlijk ook niet maar ze geven wel aan van het is natuurlijk wel zo mooi en fijn voor je man om er iig tijdens de geboorte er bij te zijn. Dus laten we zeggen dat ik 90% alleen ben en het laatste stukje is hij er gewoon bij met ons dochtertje als het voor 17:00 gebeurt dan want vanaf dan hebben we gelukkig wel iemand kunnen vinden.

5 maanden geleden

Hier vergelijkbare situatie. Ik vind het niet erg om het alleen te doen en heb heel veel rust als ik weet dat m’n man bij m’n kind is. Bij mijn eerste bevalling wilde ik het vooral zelf doen met de VK.