9 Reacties
één maand geleden
Kan je niet wat steunen onder de newborn set en het eerste plankje? Tot 8kg is alleen maar een garantie dat het kan, niet dat 9kg niet echt meer kan.
Denk maar aan de bagagedrager waar je gerust met je 60kg of meer op gaat zitten terwijl het max 25 is 😅
één maand geleden
Wipper op tafel?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig over nagedacht heb.. ik heb wel de 6 maanden aangehouden bij de eerste 2 volgens mij, maar totaal niet gekeken naar gewicht. Zeker qua kinderwagen > in mijn boodschappen mandje kan al 10 kilo. Dan zou die bak toch wel veel meer aankunnen?
één maand geleden
Die van ons zit al in de babyset, lukt prima even voor de hapjes of als hij erbij zit als wij aan het eten zijn. Hij zit er prima in en kan goed rechtop zitten in de set.
één maand geleden
Ik kijk eigenlijk niet zo naar maximaal gewicht van spullen.. ik had geen idee dat het maar tot 8 kg zou zijn🙈! Hier een zoontje van ruim 8.5 kilo en ook bijna 4 maanden.
De kinderwagenbak hebben we wel omgewisseld voor het zitgedeelte (en dan gewoon beetje platter dan rechtop) omdat hij qua lengte niet meer goed pastte . In het newbornset zit hij wel nog gewoon.