446 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op JevJD
Ben ik de enige met nog steeds een hele vieze smaak in de mond? Zo erg dat ...
Hoe is het nu met je? Nee, niet de enige. Ik had/heb dit ook. Ben nu 25+1 en nog steeds die vieze smaak. Ook na het eten van bepaalde dingen zoals brood 馃あ Ik hoop niet dat jij het nog hebt!
9 maanden geleden
ik kan niet meer op mijn rug in de zetel liggen dan bonkt mijn hart in mijn keel, wordt mijn hoofd zwaar. Verder verga ik van de pijn aan mijn middenrif en ribben馃ぃ 23 weken hier馃槃
9 maanden geleden
Heeel veel wakkee snachts sinds kort. Moeite met terug in slaap vallen. Maak minder goede nachten. Helaaass馃槄
9 maanden geleden
Reactie op Milanani
Heel erg benauwd/kortademig vooral s鈥檔achts kan ik hier nog slechter door s ...
Extra kussen onder je hoofd zodat je wat rechterop ligt. Verminderd vaak t benauwde gevoel
9 maanden geleden
Reactie op KarHag
Sinds vorige week 鈥榮 nachts soms ineens ergenkuitkramp. Dat ik wakker wordt ...
Ja!! bij de 2 andere zwangerschappen ook last van gehad. zooo irritant
9 maanden geleden
sinds twee dagen van slapeloze nachten met heftige dromen naar de hele dag kunnen slapen en nergens puf voor hebben. op vakantie nog wel grr. ik moet ook veel hoesten en nu paar keer gehad dat ik daarna enorm moet overgeven.herkend iemand dat?hoop niet dat dat blijvend is.
9 maanden geleden
Maagzuur s'nachts.. Al van alles geprobeerd/tips opgezocht. Maar het houd mij echt uren wakker!
8 maanden geleden
Snachts vaak wakker, bij draaien in bed doen mn banden pijn. Droge mond en veel moeten drinken ook snachts! Bekken en rugpijn waarvoor al wel fysio. En ik merk ook meer last van maagzuur over de dag verdeeld, en dit maakt niet uit wat ik eet of drink daar heb ik al op gelet馃槣. Een vol gevoel in mn buik alsof die op knappen staat, vaak het gevoel dat moet plassen maar dan weinig komt. Urine gecontroleerd maar geen blaas onsteking. Dit zijn de klachten die ik momenteel ervaar, de een is pas sinds kort en andere al paar weekjes! Vind het pittig met nog een kleine van 1.5 die hele dag vol met zit met energie馃槄. Alles over voor die kleine meid! Morgen ben ik 26 weken!馃挆
8 maanden geleden
Ooooh die bandenpijn af en toe! Is echt in episodes bij mij
Nu weer enorm sinds gisteren. Straalt uit naar me liezen en rug. Doet echt zeer.. groeispurt hoop dat snel weer minder word馃ゲ
8 maanden geleden
Inmiddels vaker uit bed om te plassen of vanwege kramp en weer erg futloos laatste dagen. Bij bepaalde bewegingen ook bandenpijn, met name bij draaien in bed. Afgelopen week heb ik daarom ook besloten om 6 weken voor tijd met verlof te gaan, kan er nu al naar uitkijken, er komt toch weinig meer van terecht 馃槄
8 maanden geleden
Hebben jullie ook wel eens een harde bult op 1鈥檖lek ? Het is niet de hele baarmoeder dus geen harde buiken neem ik aan
Het doet geen zeer. Als ik erop druk gaat t snel weer weg vaak.
Mijn redenatie is dat het de billen van de baby zijn die hij dan uitsteekt??