446 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Hebben jullie ook wel eens een harde bult op 1’plek ? Het is niet de hele b ...
Heb ik ook al een paar keer gevoeld, begint dan eerst heel erg te drukken en als ik dan voel ook zo'n harde bult/bal. Ik voelde echt duidelijk de rug en billen of hoofdje, ook mijn zoontje van 10 heeft het al een keer kunnen voelen 🥰
8 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Pfff, spierpijn over mijn hele buik alsof ik zwaar getraind heb. Is gewoon ...
Ja! die steken aan de zijkant heb ik hier ook al en toe. misschien is het gewoon de groeiende buik/ banden. je kan altijd je VK vragen ☺️ hier maak ik me er niet zo druk om omdat het ook maar af en toe is. als ik bijvoorbeeld naar werk fiets oid.
8 maanden geleden
ik heb super veel nachtmerries sinds ik zwanger ben. Van die nachtmerries waarvan ik schreeuwend en huilend wakker wordt. Nog iemand heftige dromen?
8 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Hebben jullie ook wel eens een harde bult op 1’plek ? Het is niet de hele b ...
ja zeker! bij mij vooral rechts boven/naast mn navel en dan even later is het weer weg, drukkend gevoel. ik denk idd de kleine :)
8 maanden geleden
hebben jullie ook wel eens last van harde buiken tussendoor en ongesteldheid achtige krampen ?
wil dit even weten zodat ik me minder zorgen maak.
groetjes
8 maanden geleden
Reactie op chloebroek
hebben jullie ook wel eens last van harde buiken tussendoor en ongesteldhei ...
yes, hier ook. Dat is de groei van je baarmoeder.
8 maanden geleden
Reactie op chloebroek
hebben jullie ook wel eens last van harde buiken tussendoor en ongesteldhei ...
Yes ik ook
8 maanden geleden
Heb soms echt vreetbuien
Maar steeds vaker ook minder trek op bepaalde momenten. Tegen misselijk heid aan
8 maanden geleden
Reactie op StephTahirovic
ik heb super veel nachtmerries sinds ik zwanger ben. Van die nachtmerries w ...
Ik droom ook best heftig! Nachtmerries maar paar x gehad gelukkig, wel echt hele nare ook ja. Maar soms wel 2/3 dromen die ik kan onthouden uit een nacht. En allemaal zo ‘echt’ en tegelijk zo bizar verzonnen 😅. Benieuwd waar ik morgenochtend weer mee wakker wordt… 🫣
8 maanden geleden
Reactie op letsirkk
Ik droom ook best heftig! Nachtmerries maar paar x gehad gelukkig, wel echt ...
Vannacht gedroomd dat Freek Vonk was overleden... zwetend wakker geworden en daarna verward: why!? waar slaat dit nou weer op 😅
(droom laatste tijd ook echt realistisch, maar dit 🤣🦎)
8 maanden geleden
Reactie op Lovexo
Nu bijna 28 weken zwanger en heb opeens de laatste dagen flink last van een ...
K zou de fysio bellen!
8 maanden geleden
Ik ontdekte gister opeens striae op mijn borsten. Wat gek is want aan het begin van het tweede trimester zijn ze flink gegroeid maar de afgelopen weken eigenlijk helemaal niet en het is echt ineens sinds gister.
Op mijn buik trouwens geen vlekje, streepje of ader te bekennen 😅
Herkent iemand dit?
8 maanden geleden
Bijna 30 weken en vooral last van
Mn darmen, bekkenpijn en word sneller kortademig. Word wel wat zwaarder merk ik allemaal😂