446 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Bijna 30 weken en vooral last van
Mn darmen, bekkenpijn en word sneller kor ...
Hier ook precies hetzelfde en 29 weken😅
8 maanden geleden
Reactie op MamavanNoah40
Hier ook precies hetzelfde en 29 weken😅
Vervelend he. Ik ben naar de fysio geweest heeft wel wat geholpen..
8 maanden geleden
Reactie op pinguin1287
Vannacht gedroomd dat ik ben bevallen van een kat..🙄😂🤷♀️
Hahahaha ik ga stuk. Ik droomde dat de baby mijn autosleutel door mijn navel aan mij gaf😅🤦♀️
8 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Vervelend he. Ik ben naar de fysio geweest heeft wel wat geholpen..
Jaa erg vervelend. Ik moet een afspraak maken dat ga ik morgen doen.
8 maanden geleden
Reactie op qqww
Kortademigheid is nu wel extreem laatste dagen, soms kan ik amper een gespr ...
Ik heb hetzelfde. Praten en eten is gewoon vermoeiend. Maar ik heb er ook een snelle hartslag bij.
Hiervoor ben ik naar de huisarts geweest en ik heb het ook aangegeven bij mijn verloskundige. Volgens beide hoort het erbij. Maar bij twijfel zeker even bellen hoor! Ik was namelijk bang voor een longembolie (ben een beetje hypochonder), vandaar mijn afspraak bij de huisarts.
8 maanden geleden
Reactie op qqww
Kortademigheid is nu wel extreem laatste dagen, soms kan ik amper een gespr ...
heb je nog andere klachten? Zoja dan de huisarts bellen, zo nee zou ik het sowieso bespreekbaar maken met je verloskundige en vragen wanneer je echt aan de bel zou moeten trekken 🍀
8 maanden geleden
Zijn er hier meer mama’s in wording die last hebben van lage rugpijn en buikpijn?
Het is nog net geen menstruatiepijn te noemen, maar vervelend is het wel!
8 maanden geleden
Hier nog meer mensen die helemaal lens worden geschopt van binnen? Het is echt oncomfortabel soms, alsof er gewoon te weinig ruimte is in mijn lichaam. Soms trapt ze me (voor mijn gevoel) recht in mijn longen, dat ik me echt benauwd voel. Herinner me dat totaal niet van de vorige keer haha.
8 maanden geleden
Reactie op anoniem-465322
Hier nog meer mensen die helemaal lens worden geschopt van binnen? Het is e ...
Yup variërend van gewoon rustig bewegen tot volledig intern mishandeld te worden 🤣. Soms doet ze me echt pijn. Ik kijk uit naar de periode waar ze iets minder plek heeft en hopelijk minder kan 'uithalen'.
7 maanden geleden
Reactie op Jessara
Nieuwe symptoom. Zweetgeur. In de ochtend gedoucht. Deo op gedaan. Schone k ...
Ik ben van mezelf al een redelijke zweter en heb ook echt een sterke geur. Ik gebruik nu de spray van odorex, is wel wat prijzig maar dit helpt mij heel goed! Hele dag droge oksels. Er zit verder geen geur aan, voor een lekker geurtje spuit ik wat parfum op.
Ook zijn er veel vrouwen die fan zijn van de deo's van Loveli. Hierbij zweet je nog wel, maar ruikt het niet (sterk) meer en ze hebben verschillende lekkere geurtjes. Ook in kleine formaten beschikbaar om het uit te proberen. Ikzelf ben hier minder enthausiast over, omdat odorex bij mij een stuk beter werkt.
Hopelijk vind je snel iets wat voor jou werkt 🍀
7 maanden geleden
Reactie op Pam95
Ik ben van mezelf al een redelijke zweter en heb ook echt een sterke geur. ...
Ik ben ook een Odorex fan maar het wil ineens niet echt werken :(. Misschien inderdaad eens Loveli in het klein proberen. Odorex is trouwens geregeld in de aanbieding voor 1 euro per stuk bij de Kruidvat. Ik sla altijd massaal in 😁