446 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Sunnytina

Ja je kan antibiotica krijgen als het een bacterie betreft. Ook een ontstek ...
Had gebeld, geen antibiotica helaas☹️ hopen dat het snel over gaat. Ze zei gewoon uitzieken

7 maanden geleden

Reactie op Lovexo

Nu bijna 28 weken zwanger en heb opeens de laatste dagen flink last van een ...
Heb je last van je onderrug? Of je bovenrug? Heb zelf last van m'n bovenrug (rond mn bh bandje). Soms is het in de nacht niet uit te houden.

7 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Vooral last van de rechterkant van de rug (spier onder de bh band). Hele ze ...
Heb ik ook inderdaad. Bij mij voornamelijk als ik plat ga liggen. Ook bij mijn borstbeen soms, waardoor het veel pijn geeft bij ademen. Masseren hielp bij mij niet, werd alleen maar pijnlijker en erger. Is het bij jou ondertussen weggetrokken?

7 maanden geleden

Pff, sinds een paar dagen last van mijn buikspieren? Vooral hoog bovenin mn buik een soort rekkend, stram gevoel. Heel vervelend en vermoeiend 😩

7 maanden geleden

Reactie op Liene91

Pff, sinds een paar dagen last van mijn buikspieren? Vooral hoog bovenin mn ...
Heb ik ook!

7 maanden geleden

Reactie op Dadinda

Heb ik ook inderdaad. Bij mij voornamelijk als ik plat ga liggen. Ook bij m ...
Misschien kun je nog proberen te kloppen. Dan kun je het letterlijk een beetje los kloppen en dat helpt ook voor je rug

7 maanden geleden

Wie herkent het weer opkomen van stemmingswisselingen in het derde trimester, rond w31? 🙅‍♀️ "Maar tegen het einde van de zwangerschap, in het derde trimester, kan je weer wat meer last krijgen van onder andere stemmingswisselingen. Je lichaam maakt zich klaar voor de geboorte en daar horen zwangerschapshormonen bij. Die zorgen ervoor dat je lichaam klaar is voor de bevalling. (Bron v. internet)" Verklaarbaar maar onhandig! 😅

7 maanden geleden

Reactie op DeLijster

Wie herkent het weer opkomen van stemmingswisselingen in het derde trimeste ...
Ik herken het zeker! Vanmorgen zelfs nog haha🙈 de motor van mijn elektrische fiets stopte er opeens halverwege mee dus moest de rest zonder doen🥵🥵 ik was alles behalve blij tegelijk.. boos, willen huilen ect.

7 maanden geleden

Ik heb wat meer last van harde buiken. Had het eerst niet zo. 32 weken nu. Hoe is dit bij jullie? Maak me er geen zorgen over maar merk wel dat t gedurende termijn meer word

7 maanden geleden

Reactie op DeLijster

Herkenbaar. Ik had buikgriep en heb elke avond een uur lopen huilen dat ik t leven niet meer zag zitten ( drama queen 😭😂)

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Herkenbaar. Ik had buikgriep en heb elke avond een uur lopen huilen dat ik ...
Ik heb dus precies hetzelfde. Lig al een week plat. Voel me niet lekker en ook last van mijn buik. Heb mezelf de laatste week helemaal depressief gemaakt en heb me ineens een soort van straat vrees aangepraat of zo🤦‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Ik heb dus precies hetzelfde. Lig al een week plat. Voel me niet lekker en ...
Wat vervelend! 🥲 misschien juist goed om weer even wat te gaan doen, frisse neus halen of iets halen voor de baby? 😘 heb je ook buikgriep of lasy van wat anders?

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Wat vervelend! 🥲 misschien juist goed om weer even wat te gaan doen, friss ...
Ja echt vervelend. Ik probeer steeds even een rondje buiten te lopen. Dat ik toch even buiten kom. Ik ben van de week ook flauw gevallen in de ah dus denk meer dat die angst ineens daarvandaan komt. Ik heb inderdaad ook last van buikgriep. Volgens de verloskundige schijnt dat te heersen.😘

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik heb wat meer last van harde buiken. Had het eerst niet zo. 32 weken nu. ...
Ja hier ook!

7 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Ja echt vervelend. Ik probeer steeds even een rondje buiten te lopen. Dat i ...
Goed dat je naar buiten gaat, het weer is ook een beetje deprimerend nu he. Aah gatver! Ik had ook buikgriep nu herstellende, zo verschrikkelijk naar als je zwanger bent!

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Goed dat je naar buiten gaat, het weer is ook een beetje deprimerend nu he. ...
Ben toevallig net weer ff naar buiten gegaan en ben ff naar de action geweest. Voel me alweer gelijk een stukje beter. Jaa buikgriep is echt verschrikkelijk als je zwanger bent. Ik had van de week gewoon 2x de verloskundige laten komen omdat ik bang was dat ik weeën had 🤦‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Ben toevallig net weer ff naar buiten gegaan en ben ff naar de action gewee ...
Heb je vriendschap verzoek gestuurd

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik heb wat meer last van harde buiken. Had het eerst niet zo. 32 weken nu. ...
Ik ook! Morgen 32 weken en nog even bespreken met verloskundige omdat we toch afspraak hebben staan morgen

7 maanden geleden

Reactie op DeLijster

Herkenbaar! Ik begon gisterochtend opeens te huilen en kon niet meer stoppen 🤣

7 maanden geleden

Bij de eerste 2 volgensmij geen last van gehad maar nu kwam ik erachter dat ik spataderen heb op mn schaamlippen 🥴🥴 gelukkig nog geen last van. Hoop ook dat het hierbij blijft