446 Reacties

7 maanden geleden

Vannacht wakker geworden van onregelmatige buikkrampen, waarschijnlijk indalingsweeën 🫠

7 maanden geleden

Reactie op pinguin1287

Ik ook! Morgen 32 weken en nog even bespreken met verloskundige omdat we to ...
Ik merk precies hetzelfde. Ben nu 33 weken en merk ook dat ze toenemen.

7 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Bij de eerste 2 volgensmij geen last van gehad maar nu kwam ik erachter dat ...
Hier geloof ik niet, maar ik voelde tijdens het scheren wel dat de binnenste schaamlippen veel voller zijn geworden 🥴

7 maanden geleden

Ik ben zo moe (33weken)! Ik slaap de halve dag. Nog meer? Ik ervaar geen oplevingen meer in elk geval😅

7 maanden geleden

Vannacht wakker geworden van onregelmatige buikkrampen, waarschijnlijk inda ...
Had ik ook vorige week zo erg! Baby is voor 80% al ingedaald

7 maanden geleden

Ik (32 w) moet nu zo zo zo vaak plassen. En dan 5 minuten later moet ik weer 🫠 Ook heeel veel harde buiken en diepe bewegingen beneden, spannend dus.

7 maanden geleden

Hi! Heeft er iemand die nu bevallen of zwanger is van een gezonde baby, in het prille begin (week 4, 5, 6) ook last gehad van kramp die precies zo aanvoelt als menstruatiekramp? Dankjewel?

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Had ik ook vorige week zo erg! Baby is voor 80% al ingedaald
Dankjewel, dan ben je vast al ver! Had je het ook in de eerste weken? Week 4,5,6?

7 maanden geleden

Reactie op AHV86

Hi! Heeft er iemand die nu bevallen of zwanger is van een gezonde baby, in ...
Hoi! Ik heb rond week 6 echt extreme pijn en krampen gehad. Dat ik overtuigd was dat het buiten baarmoederlijk was. Uiteindelijk was het gewoon bandenpijn. In overleg met de verloskundige paracetamol geslikt en daarna is het overgegaan. Inmiddels ben ik 30 weken zwanger van een gezond kindje. Menstruatiepijn icm bloed is wel iets om op te letten. Bel zeker je verloskundige als je je onzeker voelt. Veel succes!

7 maanden geleden

Reactie op AHV86

Dankjewel, dan ben je vast al ver! Had je het ook in de eerste weken? Week ...
Ehm ja wel menstruatie achtige krampen jad ik toen, die voelen wel anders als nu. T voelde echt alsof k ongesteld zou worden de eerste paar weken ( tm week 10) Kruik hielp wel en de vk zei dat het geen kwaad kon

7 maanden geleden

Reactie op AHV86

Ja had ik ook rond die weken, menstruatie krampen heel heftig. Ik dacht echt dat ik een miskraam zou krijgen. Bij 7 weken stopte het

7 maanden geleden

Ik heb de halve nacht wakker gelegen van jeuk op mijn handen, voeten, onderbenen en onderarmen. Om gek van te worden…

7 maanden geleden

Reactie op AHV86

Ik heb in het eerste trimester bijna elke week wel krampen gehad, inmiddels bijna 31 weken ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Ik heb in het eerste trimester bijna elke week wel krampen gehad, inmiddels ...
Dankjewel voor je berichtje. Ik ben nu 5.1wk en had nooit gedacht dat krampen ook part of the deal konden zijn. Op 6.5wk eerste echo. Maar jou berichtje helpt, dankjewel

7 maanden geleden

Reactie op Milanani

Ja had ik ook rond die weken, menstruatie krampen heel heftig. Ik dacht ech ...
Dankjewel voor je berichtje! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben want ik vroeg me hetzelfde af. Je ervaring stelt wat gerust, dankjewel!

7 maanden geleden

Reactie op Jessara

Hoi! Ik heb rond week 6 echt extreme pijn en krampen gehad. Dat ik overtuig ...
Dankjewel voor het delen van je ervaring! En gefeliciteerd! Hier geen last van bloed gelukkig. Het lezen van jouw/jullie ervaring helpt wat in de zorgen. Dankjewel 🍀

7 maanden geleden

Heeft er ook iemand zo'n last van de liezen? Continue een zeurend gevoel, vooral als ik opsta of loop. Is dit bandenpijn of past dit meer bij bekkenklachten?

7 maanden geleden

Last van rechts onder me rib straalt uit naar me rug op zeltde hoogte.. Ik denk me tussenrib spieren of maag/ darm die errrg verdrukt worden Herken dit gevoel al vanaf week 18, het komt alleen steeds frequenter en intenser. Niet prettig!

7 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Heeft er ook iemand zo'n last van de liezen? Continue een zeurend gevoel, v ...
Hi miliaa, ik heb dit ook. Zie mijn vraag en de reacties van andere meiden daarop hier onder. Ik ben nog wel vroeg hoor. Maar voelt als kramp in onderbuik en liezen en straalt soms zelfs uit naar mijn bovenbenen. Uit de reacties begreep ik dat het voor kan komen dus stelde me wel gerust! Ik denk dat het eerder bandenpijn is dan bekkenpijn, maar dat is puur suggestie. Succes 🍀

7 maanden geleden

Hier ook al dames met indalingskrampen? Heb nu sinds week 32 echt die druk daaronder, vooral bij lopen/rennen/springen. En af en toe zo een steek die je been paralyseert. Zo niet gemist van de vorige keer 🥴 Bij de laatste groeiecho lag baby wel al head down, ik hoop zo dat het gebleven is. Ik voel het lichaam namelijk nog alle kanten op draaien hahaha.