446 Reacties
7 maanden geleden
Vannacht wakker geworden van onregelmatige buikkrampen, waarschijnlijk indalingsweeën 🫠
7 maanden geleden
Vannacht wakker geworden van onregelmatige buikkrampen, waarschijnlijk inda ...
Had ik ook vorige week zo erg! Baby is voor 80% al ingedaald
7 maanden geleden
Reactie op AHV86
Hi! Heeft er iemand die nu bevallen of zwanger is van een gezonde baby, in ...
Hoi! Ik heb rond week 6 echt extreme pijn en krampen gehad. Dat ik overtuigd was dat het buiten baarmoederlijk was.
Uiteindelijk was het gewoon bandenpijn. In overleg met de verloskundige paracetamol geslikt en daarna is het overgegaan.
Inmiddels ben ik 30 weken zwanger van een gezond kindje.
Menstruatiepijn icm bloed is wel iets om op te letten. Bel zeker je verloskundige als je je onzeker voelt. Veel succes!
7 maanden geleden
Reactie op AHV86
Dankjewel, dan ben je vast al ver! Had je het ook in de eerste weken? Week ...
Ehm ja wel menstruatie achtige krampen jad ik toen, die voelen wel anders als nu. T voelde echt alsof k ongesteld zou worden de eerste paar weken ( tm week 10)
Kruik hielp wel en de vk zei dat het geen kwaad kon
7 maanden geleden
Ik heb de halve nacht wakker gelegen van jeuk op mijn handen, voeten, onderbenen en onderarmen.
Om gek van te worden…
7 maanden geleden
Last van rechts onder me rib straalt uit naar me rug op zeltde hoogte..
Ik denk me tussenrib spieren of maag/ darm die errrg verdrukt worden
Herken dit gevoel al vanaf week 18, het komt alleen steeds frequenter en intenser. Niet prettig!
7 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Heeft er ook iemand zo'n last van de liezen? Continue een zeurend gevoel, v ...
Hi miliaa, ik heb dit ook. Zie mijn vraag en de reacties van andere meiden daarop hier onder. Ik ben nog wel vroeg hoor. Maar voelt als kramp in onderbuik en liezen en straalt soms zelfs uit naar mijn bovenbenen. Uit de reacties begreep ik dat het voor kan komen dus stelde me wel gerust!
Ik denk dat het eerder bandenpijn is dan bekkenpijn, maar dat is puur suggestie. Succes 🍀
7 maanden geleden
Hier ook al dames met indalingskrampen? Heb nu sinds week 32 echt die druk daaronder, vooral bij lopen/rennen/springen. En af en toe zo een steek die je been paralyseert. Zo niet gemist van de vorige keer 🥴
Bij de laatste groeiecho lag baby wel al head down, ik hoop zo dat het gebleven is. Ik voel het lichaam namelijk nog alle kanten op draaien hahaha.