446 Reacties
7 maanden geleden
33 weken en voornaamste symptomen zijn
- rib pijn/rug
- hongerhongerhonger
- kortademig
- moe en slecht slapen
7 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Hier ook al dames met indalingskrampen? Heb nu sinds week 32 echt die druk ...
Hoe ren en spring je überhaupt nog 😅 Ik loop net nog redelijk normaal.
Maar die druk herken ik wel. Als ik loop na een tijdje gezeten te hebben, voel ik die (niet heel) kleine zakken en dat is best een heftig gevoel.
7 maanden geleden
Reactie op ohmamamia
Hoe ren en spring je überhaupt nog 😅 Ik loop net nog redelijk normaal.
Ma ...
Hahahha jij hebt ook kids zie ik, mijn twee jarige houd geen rekening met me hoor 😂 Moet nog achter haar aan rennen en met haar op de trampoline ! Nu moet ik wel zeggen dat mijn buik nog heel compact is, dus dat is ook fijn
Gelukkig was ik eergisteren bij de vk en hoofdje ligt inderdaad mooi laag 🙌
7 maanden geleden
Deze week is slapen echt een opgave.... moet ook zeggen dat het op emotioneel vlak onrustig is: vandaag crematie van mijn lieve nichtje (37jaar) gehad 💔. Ze heeft een zoontje zo oud als de mijne (3,5 jaar oud)... nu ben ik bezig met geboortekaartjes maken en voor haar moest een rouwkaart worden gemaakt 🙂↕️.
7 maanden geleden
Slapen is de laatste paar dagen vreselijk. Ik val ik slaap ik ben moe maar slaap hooguit 5 a 6 uur per nacht en word dan sws 3x wakker om te plassen of gewoon wakker.. ik wil zo graag langer slapen merk dat ik het nodig heb maar ik kan na 3 a 4x wakker worden niet meer in slaap vallen pfff
7 maanden geleden
Reactie op KarHag
Ik wordt soms ‘s ochtends wakker met oorsuizen en een blikken geluid, dat t ...
Yes dat heb ik ook al bijna mijn hele zwangerschap. Of soms ineens uit het niets mijn linkeroor die dichtslaat
7 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Bij mij vliegen de kilos er ineens aan (nu 34 weken). Is dit herkenbaar? Ik ...
Heel herkenbaar. Sinds week 30 kom ik gemiddeld minimaal een halve kilo per week aan en ben nu 35+4, hoop toch dat dat niet nog veel meer weken blijft 😅
7 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Bij mij vliegen de kilos er ineens aan (nu 34 weken). Is dit herkenbaar? Ik ...
Hier ook.. gaat ineens zo hard
7 maanden geleden
Reactie op qqww
Hier ook.. zijn jullie al veel aangekomen?
Ik denk 15 kg ongeveer nu. Of iets meer. 😅