446 Reacties

7 maanden geleden

33 weken en voornaamste symptomen zijn - rib pijn/rug - hongerhongerhonger - kortademig - moe en slecht slapen

7 maanden geleden

31 weken en om de haverklap een harde buik, ook steken onderin

7 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Hier ook al dames met indalingskrampen? Heb nu sinds week 32 echt die druk ...
Hoe ren en spring je überhaupt nog 😅 Ik loop net nog redelijk normaal. Maar die druk herken ik wel. Als ik loop na een tijdje gezeten te hebben, voel ik die (niet heel) kleine zakken en dat is best een heftig gevoel.

7 maanden geleden

Reactie op ohmamamia

Hoe ren en spring je überhaupt nog 😅 Ik loop net nog redelijk normaal. Ma ...
Hahahha jij hebt ook kids zie ik, mijn twee jarige houd geen rekening met me hoor 😂 Moet nog achter haar aan rennen en met haar op de trampoline ! Nu moet ik wel zeggen dat mijn buik nog heel compact is, dus dat is ook fijn Gelukkig was ik eergisteren bij de vk en hoofdje ligt inderdaad mooi laag 🙌

7 maanden geleden

Och ik slaap sinds vorige week zoooooo slecht. Echt wat is dit! 😩

7 maanden geleden

Deze week is slapen echt een opgave.... moet ook zeggen dat het op emotioneel vlak onrustig is: vandaag crematie van mijn lieve nichtje (37jaar) gehad 💔. Ze heeft een zoontje zo oud als de mijne (3,5 jaar oud)... nu ben ik bezig met geboortekaartjes maken en voor haar moest een rouwkaart worden gemaakt 🙂‍↕️.

7 maanden geleden

Slapen is de laatste paar dagen vreselijk. Ik val ik slaap ik ben moe maar slaap hooguit 5 a 6 uur per nacht en word dan sws 3x wakker om te plassen of gewoon wakker.. ik wil zo graag langer slapen merk dat ik het nodig heb maar ik kan na 3 a 4x wakker worden niet meer in slaap vallen pfff

7 maanden geleden

Ik ben heel misselijk en duizelig s nachts. 🙈

7 maanden geleden

Ik zweet zo in de nacht, echt naar!

7 maanden geleden

Ben vandaag 35 wk en ik heb steeds vaker pijnscheuten in mij binnenbenen 😥 vooral als ik voorover zit, soms helemaal binnanlangs hamstrings naar knieholte??? Wat is dit, ik heb dit bij mijn vorige niet gehad. En zo een intense druk op mijn schaambot. Voelt zo beurs ☹️

7 maanden geleden

Ik wordt soms ‘s ochtends wakker met oorsuizen en een blikken geluid, dat trekt dan in de loop van de dag weg. Herkenbaar voor iemand?

7 maanden geleden

Reactie op KarHag

Ik wordt soms ‘s ochtends wakker met oorsuizen en een blikken geluid, dat t ...
Yes dat heb ik ook al bijna mijn hele zwangerschap. Of soms ineens uit het niets mijn linkeroor die dichtslaat

7 maanden geleden

Bij mij vliegen de kilos er ineens aan (nu 34 weken). Is dit herkenbaar? Ik voel me zo ontploft 🫤

7 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Bij mij vliegen de kilos er ineens aan (nu 34 weken). Is dit herkenbaar? Ik ...
Heel herkenbaar. Sinds week 30 kom ik gemiddeld minimaal een halve kilo per week aan en ben nu 35+4, hoop toch dat dat niet nog veel meer weken blijft 😅

7 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Bij mij vliegen de kilos er ineens aan (nu 34 weken). Is dit herkenbaar? Ik ...
Hier ook.. gaat ineens zo hard

7 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Hier ook.. gaat ineens zo hard
Hier ook.. zijn jullie al veel aangekomen?

7 maanden geleden

Reactie op qqww

Ja! 15 kilo. En jij?

7 maanden geleden

Reactie op qqww

Ik denk 15 kg ongeveer nu. Of iets meer. 😅

7 maanden geleden

Nu 34 weken zwanger en inmiddels 31 kilo aangekomen. Ik draag wel een tweeling en houd enorm veel vocht vast

7 maanden geleden

Reactie op qqww

Het tweede trimester vlogen de kilo’s eraan, nu het derde trimester kom ik niet meer aan (ook wegens zwangerschapsdiabetes moet ik letten op wat ik eet) en blijf nu stabiel op +11 kg