446 Reacties

7 maanden geleden

Zijn jullie met vlagen ook z贸 moe?

7 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Ja! 15 kilo. En jij?
Ja ook 15 kilo馃槄 34weken vandaag.

7 maanden geleden

10 kilo aangekonen, nu 32 weken馃ぐ馃徏

7 maanden geleden

Reactie op qqww

Hier ook.. zijn jullie al veel aangekomen?
Rond de 10kg zit nu op 33-5 wkn

6 maanden geleden

Herkent iemand het : blehh gevoel. 馃ぃ馃槄 Ik voel me gewoon niet fit meer, misselijk maar niet kots misselijk. Moe maar niet uitgeput.( gelukkig) Van alles en nog wat. Gewoon nergens echt meer fut voor.

6 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Herkent iemand het : blehh gevoel. 馃ぃ馃槄 Ik voel me gewoon niet fit meer, mi ...
YUP! Ik wil me ook gewoon in mijn bubbel terugtrekken en met niemand meer wat te maken hebben. Mij ziet iedereen over een paar maanden wel weer, doei.

6 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Herkent iemand het : blehh gevoel. 馃ぃ馃槄 Ik voel me gewoon niet fit meer, mi ...
Ja heb ik ook last van, vooral de misselijkheid. Eigenlijk wel gek want heb daar de gehele zwangerschap geen last van gehad, zelfs het eerste trimester niet

6 maanden geleden

Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht wel redelijk geslapen met de plasjes dan. Vanmorge 3uur lang op de fatteuil in slaap gevallen en van 15 tot 17 net liggen slapen. En voelt of ik gewoon de hele dag door kan slapen. Is dat normaal ben 35+3 nu

6 maanden geleden

Reactie op Nikitadg1986

Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht w ...
Je baby is enorm hard aan het groeien, dat kost veel energie. Dus ja, normaal, al verschilt het ook wel van vrouw tot vrouw. Probeer je rust te pakken, je lichaam heeft het nodig.

6 maanden geleden

Reactie op Nikitadg1986

Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht w ...
Dit herken in ook wel! Ik heb net verlof. En opzich echt goede nachten, maar kan ook zo in slaap vallen/ 眉berhaupt smorgens uit bed komen. Heb nog 2 andere kindjes rondrennen dus slapen overdag gaat helaas wat lastiger.

6 maanden geleden

Vrijwel elke nacht tussen 2:30 en 4 (of zoals nu 5:00) wakker. Dit gaat nu al weken zo ... best vermoeiend 馃檭

6 maanden geleden

Ineens heeel erg moe, misselijk met vlagen, en de baby ligt vaak zo hoog en draait nog alle kanten op dat het zeer doet en moeite heb met ademen.. ken dit totaal niet van vorige zwangerschap 馃

6 maanden geleden

Elke nacht een super opgezette buik, zoveeeel lucht! Me buik is dan ook keihard

6 maanden geleden

Mn gezicht word echt ineens dikker.. (voller) Hebben jullie dat ook? ( 36 wk)

6 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Mn gezicht word echt ineens dikker.. (voller) Hebben jullie dat ook? ( 36 w ...
Jaaa 馃ゲ Hoort er echt bij helaas. Mijn verloskundige noemt het een zwangerschapsgezichtje馃槀

6 maanden geleden

Reactie op Melanyy

Jaaa 馃ゲ Hoort er echt bij helaas. Mijn verloskundige noemt het een zwangers ...
Haha nou echt ja, een soort maan gezicht

6 maanden geleden

Ik ben nu 37 weken en in iets meer dan 1 week tijd 1 kilo afgevallen. Kan dit kwaad? Moet ik me zorgen maken? Ik snoep wel minder maar dat is puur omdat ik gewoon geen echte cravings meer heb..

6 maanden geleden

Reactie op ohmamamia

YUP! Ik wil me ook gewoon in mijn bubbel terugtrekken en met niemand meer ...
Hahaha, Same!!

6 maanden geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Ik ben nu 37 weken en in iets meer dan 1 week tijd 1 kilo afgevallen. Kan d ...
Lijkt me niet erg 1 kilootje hoor!

6 maanden geleden

Zoveel trek! Kan met de lunch met gemak 5 broodjes eten馃ぃ meer last van? Nu 35+3