446 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op qqww
Hier ook.. zijn jullie al veel aangekomen?
Rond de 10kg zit nu op 33-5 wkn
6 maanden geleden
Herkent iemand het : blehh gevoel. 馃ぃ馃槄
Ik voel me gewoon niet fit meer, misselijk maar niet kots misselijk. Moe maar niet uitgeput.( gelukkig)
Van alles en nog wat. Gewoon nergens echt meer fut voor.
6 maanden geleden
Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht wel redelijk geslapen met de plasjes dan. Vanmorge 3uur lang op de fatteuil in slaap gevallen en van 15 tot 17 net liggen slapen. En voelt of ik gewoon de hele dag door kan slapen. Is dat normaal ben 35+3 nu
6 maanden geleden
Reactie op Nikitadg1986
Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht w ...
Je baby is enorm hard aan het groeien, dat kost veel energie. Dus ja, normaal, al verschilt het ook wel van vrouw tot vrouw.
Probeer je rust te pakken, je lichaam heeft het nodig.
6 maanden geleden
Reactie op Nikitadg1986
Ik ben zo moe de hele dag door 馃ケ馃様 herken dit niet van mezelf. Heb nacht w ...
Dit herken in ook wel!
Ik heb net verlof. En opzich echt goede nachten, maar kan ook zo in slaap vallen/ 眉berhaupt smorgens uit bed komen. Heb nog 2 andere kindjes rondrennen dus slapen overdag gaat helaas wat lastiger.
6 maanden geleden
Ineens heeel erg moe, misselijk met vlagen, en de baby ligt vaak zo hoog en draait nog alle kanten op dat het zeer doet en moeite heb met ademen.. ken dit totaal niet van vorige zwangerschap 馃
6 maanden geleden
Mn gezicht word echt ineens dikker.. (voller)
Hebben jullie dat ook? ( 36 wk)
6 maanden geleden
Reactie op Melanyy
Jaaa 馃ゲ Hoort er echt bij helaas. Mijn verloskundige noemt het een zwangers ...
Haha nou echt ja, een soort maan gezicht
6 maanden geleden
Ik ben nu 37 weken en in iets meer dan 1 week tijd 1 kilo afgevallen. Kan dit kwaad? Moet ik me zorgen maken? Ik snoep wel minder maar dat is puur omdat ik gewoon geen echte cravings meer heb..
6 maanden geleden
Reactie op CarolineLynnLouise
Ik ben nu 37 weken en in iets meer dan 1 week tijd 1 kilo afgevallen. Kan d ...
Lijkt me niet erg 1 kilootje hoor!