446 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op qqww
Zoveel trek! Kan met de lunch met gemak 5 broodjes eten🤣 meer last van? Nu ...
Ik had dit vd week ook een dag. 9 !!!! Boterhammen op toen🤣
Maar vandaag weer helemaal geen eetlust, wisselt dus beetje hier
6 maanden geleden
Sinds deze week 1 dag opgenomen geweest door koliekaanvallen van vastzittende galstenen.. gelukkig mocht ik weer naar huis maar gisteren weer 1 gehad. Wat een pijn 🥹 gelukkig tramadol voor gekregen en gaan we dit nog bespreken op controle. En dan als klap op de vuurpijl ook helemaal gek worden van de jeuk nu. Wat een leuke laatste weken 🥹
6 maanden geleden
Reactie op qqww
Zoveel trek! Kan met de lunch met gemak 5 broodjes eten🤣 meer last van? Nu ...
Helemaal niet. Door maagzuur al vanaf een week of 20 echt aan het opletten met wat ik eet.
6 maanden geleden
Ik heb indalingsweeën met 37+3 weken die ontzettend pijnlijk zijn. Als ik loop krijg ik in 1 of beide liezen ineens een enorme steek, waardoor ik soms moet stoppen met bewegen of iets om me heen moet vastpakken om niet te vallen. Vandaag o.a. tijdens het afrekenen kreeg ik weer zo’n last… de cassiere schrok er van 🤣. Wie herkent dit?
6 maanden geleden
Reactie op greenriri
Ik heb indalingsweeën met 37+3 weken die ontzettend pijnlijk zijn. Als ik l ...
Heel herkenbaar! Ik voel dan echt zijn hoofdje tussen mijn bekken bewegen. Ik moet dan ook stoppen en stilstaan of ik roep ineens auw! 😂
6 maanden geleden
Hier laatste dagen wat meer vage krampjes/ steken ( 37+4)
Hoop dat het wat voor werk is want word ingeleid in week 39. Verder gaat het best prima nog..
6 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Hier laatste dagen wat meer vage krampjes/ steken ( 37+4)
Hoop dat het wat ...
Voelt echt als darm/ menstruatie kramp
6 maanden geleden
Reactie op greenriri
Ik heb indalingsweeën met 37+3 weken die ontzettend pijnlijk zijn. Als ik l ...
Ik heb dit ook indalings/voorweeën. Echt flinke pijnen. Soms sta ik op straat ineens zo 'auw auw' 🙈 lig er 's nachts ook wakker van. Heel vermoeiend. Steeds denk ik; is het nu begonnen? Maar nee...
6 maanden geleden
Inmiddels bijna 39 weken zwanger! Zijn er meer vrouwen die ineens last hebben van migraine? Van de week kreeg ik ineens vlekken in mn zicht, een doof gevoel in mn hand en rond mn mond. Dit duurde allemaal maar enkele minuten en trok weer snel weg, daarna wat lichte hoofdpijn. Is nu 3 dagen achter elkaar gebeurd.. jaaaren geleden laatste aanval gehad met zicht vermindering en heftige hoofdpijn. Nu ineens terug, maar in mindere mate maar wel frequenter. Meer vrouwen hier last van?
6 maanden geleden
Ik voel me sinds een dag of 3 toch minder worden. Sneller het zat/ moe maar niet goed kunnen slapen. Harde buiken komen frequenter opzetten en houden langer aan. Zit sneller vol met eten en me hormonen zijn weer lekker bezig, piekeren en snel huilen.
Ook kan ik ineens niet meer echt langer dan 10 min lopen want dan is me buik echt plankhard..
Ben het nu voor het eerst echt even zat, vind het afwachten ook spannend. Bij mij is het of spontaan voor 40 wk en andeds inleiden, dus extra spannend.. iets met de laatste loodjes 💪🏻❤️
6 maanden geleden
Reactie op MeganG
Wat is je termijn nu? Herken dit zo erg.. en pas 36+1
Ben nu 37+6..