446 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Jannavv
Inmiddels bijna 39 weken zwanger! Zijn er meer vrouwen die ineens last hebb ...
Ik had dit vorige week ook! 3 dagen achter elkaar ook, wel met 35 weken. Denk gewoon een teken dat het tijd is voor mij om rustiger aan te gaan doen
6 maanden geleden
Gisteravond kreeg ik wat krampen en vannacht ook wakker van geworden.
Maar nu is het helaas weg hihi.
Morgen 38 wk.
Zo spannend
6 maanden geleden
Ik voel me echt zo moe, het knapt ook niet meer op merk ik. Dit is het gewoon😅
Heb extra controles gehad ondat ik me zo vaag grieperig voelde maar er was niks aan de hand, echt laatste loodjes ofzo. Ben niet vooruit te branden en nesteldrang is ook met de noorderzon vertrokken.. ik hoop telkens dat het een voorteken is maar het zal wel niet. 38+1 nu
6 maanden geleden
Na een tijd van opleving, sluit ik me nu ook aan bij team moe maar slapeloos.
Tevens sinds 2 dagen de sensatie alsof baby in de gehele onderkant drukt. Dus misschien eindelijk ingedaald.
Nu 38 wk.
Ik kan niet meer wachten 🤩
6 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Na een tijd van opleving, sluit ik me nu ook aan bij team moe maar slapeloo ...
Welkom bij de club. Hier ook druk aan de onderkant, baby ligt vast in mijn bekken en is al goed ingedaald👍🏻
Ik heb hier sinds een dag of 3 heel veel waterige afscheiding en ik vind het echt heel vies. Doordat het zo vochtig is laait er ook weer een schimmeltje op, dus ik heb jeuk en daar word ik chagrijnig van.
6 maanden geleden
Mijn grootste symptoom op dit moment is 100x per minuut dit forum kijken of er alweer een geboortebericht is bij gekomen 🤣
Ik ben zo enthousiast en ongeduldig voor iedereen
6 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Mijn grootste symptoom op dit moment is 100x per minuut dit forum kijken of ...
HahA dat doe ik ook 🤣🤣
6 maanden geleden
Vanaf vanmorgen af en aan wat kleine krampjes maar niks zet echt door.
Werd er eerst enthousiast van en nu verdrietig.
Ben ook pas 38+2 maar als ik dan toch krampjes heb laat het dan gewoon beginnen.
(En bij mijn eerste begon het wel direct regelmatig, maar pas later in de zwangerschap)
6 maanden geleden
Ik heb last van mn linker lies al een tijdje
Kan nu ook slecht me been optillen links en me stuitje doet zeer als ik lig. Stijve hark geworden. Moet maar eens klaar zijn nu🤣
6 maanden geleden
Vrij pittige menstruatie achtig kramp. Maar voor mijn gevoel te ver boven in mijn buik om weeën te zijn.
We wachten weer geduldig af
6 maanden geleden
Reactie op MadiR
Meerdere keren per dag echt behoorlijke steken in mijn been/liezen. Voelt a ...
Ja hier ook! Grappig gevoel vind ik het ergens ook wel. Voelt alsof er hele erge kramp aankomt maar zakt ook wel weer snel weg. Ook zere/afgekoelde billen! Ik blijf zoveel mogelijk stretchen...