446 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op M225
Ik heb inmiddels last van duizeligheid. Gisteren een paar uur en nu weer ee ...
Ja ik had dit ook toen ik zwanger was.
6 maanden geleden
Pfff helemaal op. Sorry niet smakelijk maar ik vraag mij af of dit normaal is. Ik word al 4 nachten elke nacht wakker met een flinke onrustige buik (rammelende darmen) en waterdunne diarree. Ik heb dit 4 weken geleden ook al een keer gehad maar nu blijft het maar doorgaan. Ik slaap dus al nachten niet of maar half. Vandaag 37 weken zwanger. Herkent iemand dit? Of heeft er iemand DE tip?
6 maanden geleden
Gisteravond weer een retourtje naar het zh. Ik stond in keuken en onderbroek werd ineens jelemaal nat. Ik kon het niet tegenhouden, maar helaas geen vruchtwater. Officieel incontinent nu🥲🤣
6 maanden geleden
Reactie op XowXo
Nu 39,5 week, nog steeds last van regelmatig zuur en dat eten omhoog komt � ...
Ik nu ook 39.5 week, vannacht niet geslapen, heel onrustig/zenuwachtig gevoel. Werd helemaal gek. Afgelopen dagen vaker gehad, maar viel dan om 2 uur wel in slaap, nu niet. Dacht ook beetje krampen te voelen. Nu onderin mijn buik wat pijn, maar verder niks en natuurlijk heel moe. Zijn dit voortekenen?
Denk nu, laat het maar beginnen, want deze onzekere tijd vind ik helemaal niks
6 maanden geleden
Reactie op wendy0104
Ik nu ook 39.5 week, vannacht niet geslapen, heel onrustig/zenuwachtig gevo ...
Dat is het ook heb precies hetzelfde, soms voel ik krampjes ook mijn liezen doen onwijs pijn alsof ik de hele dag op een paard heb gezeten. Ik probeer maar steeds te denken ze komt wanneer ze er klaar voor is, maar het duurt en het duurt.. wetend dat het ook nog de 42 weken kan gaan aantikken straks 😅 verlang gewoon naar een baby in mijn armen en dat ik kan herstellen zodat je weer wat vrijer kan bewegen
6 maanden geleden
39+5 en het rommelt al de hele dag. Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld ben (menstruatiekramp) en heb harde buiken zonder regelmaat. Bij mijn dochter heb ik dit nooit gehad, daar begon de bevalling ineens🙈 Ik weet dat dit nog dágen kan duren, dus ik ben heel benieuwd wanneer het echt gaat beginnen!
6 maanden geleden
Hi!
Ik ben 38+4 op t moment. Sinds 2 uurtjes last van mn onderrug alsof ik hele dag op een festival heb gestaan. Net ging ik naar het toilet voordat ik ging slapen en zag 2 (kleine) helderrode bloedpuntjes in mijn inlegkruisje. Ja.. klinkt beetje vaag zo maar het was echt klein. Alsof er met een wattenstaafje 2 puntjes gezet waren. Voor de rest niets te zien met afvegen o.i.d. Iemand die weet of dit erbij kan horen? Wil voor dit niet meteen al gaan bellen, het lijkt me dat ik dan toch wel meer bloed moet verliezen.
6 maanden geleden
Hormonen ook maximaal.
Tranen met tuiten omdat mijn zoontje zojuist even naar opa en oma is zodat ik uit kan rusten.
Voel me plots zo schuldig en mis hem zo 😭 maar rust en slaap is goed voor me en hij heeft het super leuk bij opa en oma
6 maanden geleden
Reactie op Ivuurk
Momenteel 39 + 4. Sinds vanochtend al menstruatiepijn en steken in me doos. ...
Nou vanochtend 09:27 uur trotse ouders geworden. De bevalling verliep voorspoedig! Echt mega snel gegaan. Gisterenavond om 02:30 uur zette de weeën door en had thuis al 7 cm ontsluiting. Uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan. Mijn wens was niet thuis bevallen.
5 maanden geleden
Reactie op aytemin
Ik heb sinds gisteren het idee dat de baby veel dieper in mijn bekken ligt, ...
Ik heb dit precies zo! Hele weken last gehad van voornamelijk rechterkant van mijn lijf (bil, heup, been etc.). Nu een hele andere pijn, lijkt meer een druk achter mn stuitje en laag in mijn liezen. Daarnaast ook de menstruatie krampen onderin mijn buik.. inderdaad spannend!! 🙃 Maar goed.. lees overal dat dit soort dingen ook gerust een tijdje aan kunnen houden haha