446 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op M225

Ik heb inmiddels last van duizeligheid. Gisteren een paar uur en nu weer ee ...
Ja ik had dit ook toen ik zwanger was.

6 maanden geleden

Reactie op M225

Ik heb inmiddels last van duizeligheid. Gisteren een paar uur en nu weer ee ...
Ja herkenbaar! Hoeveel weken ben je?

6 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Ja herkenbaar! Hoeveel weken ben je?
Bijna 37 weken nu

6 maanden geleden

Ik ben echt extreem moe, nu 39 weken, is dit normaal? Ik herinner het me niet van de vorige keer. Na even naar de stad gaan met dochter voor een paar uur vanmorgen, viel ik bijna flauw. Ik ben gewoon zo uitgeput.

6 maanden geleden

Reactie op M225

Bijna 37 weken nu
Vervelend he! Ik ben ook bijna 37 weken dus zal erbij horen

6 maanden geleden

Pfff helemaal op. Sorry niet smakelijk maar ik vraag mij af of dit normaal is. Ik word al 4 nachten elke nacht wakker met een flinke onrustige buik (rammelende darmen) en waterdunne diarree. Ik heb dit 4 weken geleden ook al een keer gehad maar nu blijft het maar doorgaan. Ik slaap dus al nachten niet of maar half. Vandaag 37 weken zwanger. Herkent iemand dit? Of heeft er iemand DE tip?

6 maanden geleden

Gisteravond weer een retourtje naar het zh. Ik stond in keuken en onderbroek werd ineens jelemaal nat. Ik kon het niet tegenhouden, maar helaas geen vruchtwater. Officieel incontinent nu🥲🤣

6 maanden geleden

Nu 39,5 week, nog steeds last van regelmatig zuur en dat eten omhoog komt 🤢 ook voelt mijn rib aan 1 kant geneusd ik kan niet meer normaal zitten of liggen terwijl ze wel helemaal is ingedaald. Wat duurt wachten lang zeg 😅

6 maanden geleden

Reactie op XowXo

Nu 39,5 week, nog steeds last van regelmatig zuur en dat eten omhoog komt � ...
Ik nu ook 39.5 week, vannacht niet geslapen, heel onrustig/zenuwachtig gevoel. Werd helemaal gek. Afgelopen dagen vaker gehad, maar viel dan om 2 uur wel in slaap, nu niet. Dacht ook beetje krampen te voelen. Nu onderin mijn buik wat pijn, maar verder niks en natuurlijk heel moe. Zijn dit voortekenen? Denk nu, laat het maar beginnen, want deze onzekere tijd vind ik helemaal niks

6 maanden geleden

38 weken zwanger en sinds vorige week doet mn stuitje ineens zo erg veel pijn :( weet me geen houding te vinden

6 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Ik nu ook 39.5 week, vannacht niet geslapen, heel onrustig/zenuwachtig gevo ...
Dat is het ook heb precies hetzelfde, soms voel ik krampjes ook mijn liezen doen onwijs pijn alsof ik de hele dag op een paard heb gezeten. Ik probeer maar steeds te denken ze komt wanneer ze er klaar voor is, maar het duurt en het duurt.. wetend dat het ook nog de 42 weken kan gaan aantikken straks 😅 verlang gewoon naar een baby in mijn armen en dat ik kan herstellen zodat je weer wat vrijer kan bewegen

6 maanden geleden

Momenteel 39 + 4. Sinds vanochtend al menstruatiepijn en steken in me doos... Hopelijk zijn dit voortekenen en komt de bevalling spoedig op gang. Ben ook ontzettend moe, iedereen ziet het aan me.. 🍀🍀🍀🤞

6 maanden geleden

39+5 en het rommelt al de hele dag. Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld ben (menstruatiekramp) en heb harde buiken zonder regelmaat. Bij mijn dochter heb ik dit nooit gehad, daar begon de bevalling ineens🙈 Ik weet dat dit nog dágen kan duren, dus ik ben heel benieuwd wanneer het echt gaat beginnen!

6 maanden geleden

Hi! Ik ben 38+4 op t moment. Sinds 2 uurtjes last van mn onderrug alsof ik hele dag op een festival heb gestaan. Net ging ik naar het toilet voordat ik ging slapen en zag 2 (kleine) helderrode bloedpuntjes in mijn inlegkruisje. Ja.. klinkt beetje vaag zo maar het was echt klein. Alsof er met een wattenstaafje 2 puntjes gezet waren. Voor de rest niets te zien met afvegen o.i.d. Iemand die weet of dit erbij kan horen? Wil voor dit niet meteen al gaan bellen, het lijkt me dat ik dan toch wel meer bloed moet verliezen.

6 maanden geleden

Hormonen ook maximaal. Tranen met tuiten omdat mijn zoontje zojuist even naar opa en oma is zodat ik uit kan rusten. Voel me plots zo schuldig en mis hem zo 😭 maar rust en slaap is goed voor me en hij heeft het super leuk bij opa en oma

6 maanden geleden

Reactie op Ivuurk

Momenteel 39 + 4. Sinds vanochtend al menstruatiepijn en steken in me doos. ...
Nou vanochtend 09:27 uur trotse ouders geworden. De bevalling verliep voorspoedig! Echt mega snel gegaan. Gisterenavond om 02:30 uur zette de weeën door en had thuis al 7 cm ontsluiting. Uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan. Mijn wens was niet thuis bevallen.

6 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren het idee dat de baby veel dieper in mijn bekken ligt, nu 39+1. Ik voel een soort druk richting mijn benen en rug. Is dit een teken dat het niet lang meer zal duren? Hij was al redelijk ingedaald namelijk, maar het voelt toch wel anders. Spannend 😬

5 maanden geleden

Reactie op aytemin

Ik heb sinds gisteren het idee dat de baby veel dieper in mijn bekken ligt, ...
Ik heb dit precies zo! Hele weken last gehad van voornamelijk rechterkant van mijn lijf (bil, heup, been etc.). Nu een hele andere pijn, lijkt meer een druk achter mn stuitje en laag in mijn liezen. Daarnaast ook de menstruatie krampen onderin mijn buik.. inderdaad spannend!! 🙃 Maar goed.. lees overal dat dit soort dingen ook gerust een tijdje aan kunnen houden haha

5 maanden geleden

Ik heb nu echt last van menstruatie achtige pijntjes, ook voelbaar in mijn onderrug. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

5 maanden geleden

Sinds vanmiddag last van harde buiken die komen en gaan. Waarschijnlijk voorweeën aangezien het niet pijnlijker wordt en het onregelmatig is. Benieuwd of het vannacht door zal zetten. Ik ben nu 38+5