446 Reacties

5 maanden geleden

Spannend dames! Ik had sinds vannacht onregelmatige weeën die af en toe ook weg gingen, maar einde van de middag werden ze echt pijnlijk maar nog steeds super onregelmatig. Inmiddels 6cm 😉

5 maanden geleden

Wij zitten nu in het ziekenhuis voor weinig bewegingen. Loopt mevrouw steeds die doppen op m’n buik eraf te trappen. Bewegingen weer ingehaald van afgelopen week. Maar helaas daardoor lastig Ctg te doen, dus we zitten hier nog wel even

5 maanden geleden

Ik ben er klaar mee🙈 ik wil gewoon bevallen en knuffelen met mijn kleine meid😅 maar met een beetje pech mag ik nog 2.5 week wachten. De andere kindjes waren hier ook niet zo snel

5 maanden geleden

Sinds half 9 krampjes, begint nu steeds wat heftiger te worden. Volgens weeen timer is het ongeveer om de 3 min 1 minuut aanhoudend. Verlos zei dat ik nog even moet aankijken omdat ik nog normaal kan praten ook maar vindt dit al vrij snel achter elkaar of ligt het aan mij?

5 maanden geleden

Reactie op XowXo

Sinds half 9 krampjes, begint nu steeds wat heftiger te worden. Volgens wee ...
Ik vind het ook snel achter elkaar. Bij mij was dat de start van een hele vlotte bevalling (Qua ontsluitingsfase). Hoe gaat het nu?

5 maanden geleden

Ik voel de baby zo laag bewegen. Alsof ik zijn hoofdje voel bewegen ofzo echt bij mijn schaambot. Bovendien is ie ook drukker dan ik gewend ben. Dit zorgt voor krampjes in mijn onderbuik. Meer dames?

5 maanden geleden

Reactie op MeganG

Ik voel de baby zo laag bewegen. Alsof ik zijn hoofdje voel bewegen ofzo ec ...
Ik heb het zelfde (37 weken) kind blijkt goed ingedaald, maar kan het hoofdje nog bewegen en is sowieso best druk. Daardoor drukt het op de bot van het bekken of de zenuwen, daardoor krijg je steken, die behoorlijk pijn kunnen doen. Had vrijdag nog een controle bij de VK en dit blijkt helaas normaal te zijn en kan je ook niets aan doen.

5 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Ik ben er klaar mee🙈 ik wil gewoon bevallen en knuffelen met mijn kleine m ...
Zo herkenbaar!

5 maanden geleden

Reactie op MeganG

Ik voel de baby zo laag bewegen. Alsof ik zijn hoofdje voel bewegen ofzo ec ...
Ik heb ook precies hetzelfde. Ook 37 weken zwanger. Het voelt soms erg onprettig en moet dan ook echt even stoppen met waar ik mee bezig ben. Volgens de vk ligt de baby ook al vrij diep en hoort dit erbij. Nog even volhouden 🥰

5 maanden geleden

Ik heb een vraaag, ik heb af en toe wel een soort weeïg gevoel in mijn bekken en soms een random pijnlijke steek in één lies kant. Dit zijn geen weeën toch? Ik herinner dat bij mijn dochter ik meteen wist, dit zijn weeën. Maar deze sensatie is zo anders, en zo in liezen/bekken. Ik hoop dan ook niet dat dit iets zegt over de soort weeën die ik zal krijgen, want dit doet echt pijn vergeleken met buik/rug weeën…

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik heb een vraaag, ik heb af en toe wel een soort weeïg gevoel in mijn bekk ...
Ja, dat heb ik ook! Ik geloof niet dat het weeën zijn, het komt bij mij ook niet regelmatig en houdt ook niet lang aan

5 maanden geleden

Waar ik de afgelopen weken steeds niet zo goed sliep, ben ik de afgelopen dagen zó moe en slaap ik heel snel in. Zelfs overdag wanneer ik 's nachts goed heb geslapen. Mijn ogen vallen bijna dicht bij de lunch en vervolgens slaap ik zo twee uren super vast. Ik vind het super raar, herkent iemand dit? Ik ben 39+2 weken

5 maanden geleden

Reactie op Peetjee

Waar ik de afgelopen weken steeds niet zo goed sliep, ben ik de afgelopen d ...
Hoi! Ja ik heb dit sinds gister (vandaag 39 weken). Super raar. Eerder ging ik ‘prima’ op de 4-5 uur slaap per nacht en nu ineens ben ik gewoon echt he le maal gesloopt! Hopelijk is dat gewoon nog even uitrusten voor de bevalling 🤪

5 maanden geleden

Reactie op Peetjee

Waar ik de afgelopen weken steeds niet zo goed sliep, ben ik de afgelopen d ...
Ik heb dit ook! Afgelopen dagen van 10-12 en 16-18 geslapen en dan ook gewoon prima nachten gehad.. bij mn eerste betekende dit wel echt dat de bevalling eraan kwam maar ik durf er nu nog niet vanuit te gaan haha. Als ik wakker word moet ik ook echt m’n best doen wakker te worden zeg maar. Zooo moe gewoon.

5 maanden geleden

Fijn dat ik niet de enige ben! Ik had me al neergelegd bij 4-5 uurtjes slaap per nacht inderdaad (voor het komende jaar ofzo, haha), dus het is best wel lekker! Maar ook raar 🙊

5 maanden geleden

Dit heb ik ook sinds een paar dagen! Slaap ‘s nachts al goed en veel (9-10u) maar in de middag kan ik m’n ogen niet openhouden en dommel ik als ik op de bank zit snel weg, om 2 uur later totaal verward wakker te worden 😅 Ben nu 37 weken. Wel benieuwd hoe ik moet bevallen als ik zo moe ben haha

5 maanden geleden

Ik had dat afgelopen week ook, ineens heeeel moe en super veel slapen, zowel ‘s nachts als overdag. Maar sinds het weekend weer terug bij het vele wakker liggen 😂😅

5 maanden geleden

Reactie op Peetjee

Ja, dat heb ik ook! Ik geloof niet dat het weeën zijn, het komt bij mij ook ...
Nee precies, super sporadisch, misschien toch een bepaalde beweging die baby maakt? Of gewoon zenuwen?

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Nee precies, super sporadisch, misschien toch een bepaalde beweging die bab ...
Ja inderdaad. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen

5 maanden geleden

Hier een bijzondere symptoom. Even een zware huilbui van een halfuur zonder enige aanleiding. Ik huil tegenwoordig iedere dag wel een keertje om een nieuwtje, appje, reclame of film. Maar nu stond ik in de keuken even wat drinken te pakken en brak ik in mega tranen uit en heb ik een halfuurtje keihard gehuild en geen idee waarom. Andere mensen waarbij de emoties ineens erger worden?